3 listopada 2014

Rimmel Wake Me Up !

Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że jeden z bardziej znanych podkładów nie doczekał się recenzji u mnie na blogu, a wielka szkoda. Także nadrabiam, z tego co pamiętam kupiłam go na promocji w Rossmannie, normalnie jego cena jest 
wyższa.

Cena: 39,99 zł
Pojemność: 30 ml


Opakowanie jest prawie idealne, szklana buteleczka jest bardzo zgrabna i wygodna. Dodatkowo pomarańczowe elementy opakowania pobudzają rano i dodają sił. Pompka działa bez problemu, wydobywa tyle produktu ile potrzeba. W razie czego można dodać pół pompki i na bank starczy kosmetyku na całą twarz przy podwójnej aplikacji. Kolor, który wybrałam to numer 103 idealny na początek wakacji gdy moja skóra zaczyna lekko się opalać. Odcień nie wchodzi w kolor różowy jest raczej ładnym beżem. Podkład jest rozświetlający i zawiera minimalne drobinki, lecz na skórze jest to minimalnie widoczne, tylko w słoneczne dni. Nie musicie się obawiać efektu choinki. 


Podkład na skórze wygląda fenomenalnie, ładnie się rozprowadza, nie tworzy smug, dobrze stapia się z cerą, jest mało widoczny a zachowuje krycie średnie. Można go reaplikować tworząc większe krycie. Nie utlenia się zbytnio, ani nie uczula. Nie mówiąc już o podrażnieniach. Sprawdzi się na cerach suchych ale też mieszanych. Wykończenie jest lekko błyszczące ale nie świecące. Podkład można przypruszyć pudrem i efekt jest satynowy. Nie jest to produkt o dużej trwałości po około 7 godzinach zaczyna się wycierać. Mimo tego i tak uważam że jest dobrze. Podkład nie zapycha, nie tworzy grudek ani zaskórników. Podsumowując uważam że jest to dobry kosmetyk za dobrą cenę.


A Wy używałyście go? Jesteście zadowolone?

Pozdrawiam,

Magdalena

6 komentarzy:

  1. To faktycznie jeden z popularniejszych podkładów/ Ja go jeszcze nie miałam, ale szukam jakiegoś podkładu w płynie na okres jesienno-zimowy. Teraz używam jeszcze minerałów, ale niedługo mi się skończy podkład z Lily Lilo i trzeba go będzie czymś zastąpić. :) Pomyślę nad tym fluidem Wake Me Up. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl, wydaje mi się, że będziesz zadowolona ;)

      Usuń
  2. kurczę, używałam go wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. slyszalam o nim pozytywne opinie, ale nie testowalam :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...