13 listopada 2014

RZĘSY ARDELL -DWA ULUBIONE MODELE



To że uwielbiam sztuczne rzęsy, to już chyba każdy z Was wie. Na prawie wszystkich moich makijażach rzęsy możecie zobaczyć. Najczęściej właśnie używam rzęs ARDELL, które kupuje na targach kosmetycznych albo przez internet. TYLKO UWAGA NA PODRÓBKI NA ALLEGRO.


                                     

Mój ulubiony model to DEMI WISPIES BLACK, rzęsy kosztują około 15 - 20 zł zależy gdzie i kiedy. Rzęsy są bardzo lekkie i nie czuć ich na oczach. Są również elastyczne i można je dopasować do kształtu oka. Są dość długie, można je lekko przyciąć ( od tej dłuższej strony oczywiście).





Dlaczego Ardell są tak dobre ? Może dlatego że są wykonane z ludzkich włosków, i wyglądają bardzo naturalnie mimo długości. Dzisiaj pokazuję jak wyglądają w opakowaniu, jeśli chcecie zobaczyć jak wyglądają na oczach zapraszam na moje filmy na YouTube, lub zdjęcia makijaży na blogu.


Do rzęs stosuję klej DUO z Inglota i trzymają mi się do momentu aż ich nie zdejmę. Lubię też model WISPIES one są mniej kocie, długie na samym środku, po bokach krótsze. Nie wyglądają plastikowo i tandetnie a raczej fenomenalnie i z klasą. 



Polecacie jeszcze jakieś inne rzęsy ? A może z tych jesteście zadowolone?
Dajcie znać w komentarzach !

Pozdrawiam,

Magdalena




12 komentarzy:

  1. Bardzo rzadko noszę sztuczne rzęsy czy kępki a to dlatego że z reguły nie ma dużej rożnicy po miedzy sztucznymi a moimi naturalnymi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie, bez sensu jak nie widać różnicy.

      Usuń
  2. ARDELL to chyba najpopularniejsze i najbardziej chwalone rzęsy, ja jeszcze ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam że jedne z bardziej znanych ;)

      Usuń
  3. Ja swoje pierwsze dorwałam ostatnio na targach w Gdańsku i uważam, że są naprawdę fajne. Mam tylko zastrzeżenie co do długości - muszę poszukać krótszych (o ile w ogóle istnieje taki model?) ponieważ przycięte nie wyglądają już tak dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kup sobie połówki i problem z głowy ;)

      Usuń
  4. Również dwa moje ulubione modele <3 Najlepsze rzęsy!!! Noszę do każdego makijażu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo je lubie choc sprawniej idzie mi przyklejanie kępek o dziwo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo kępki są łatwiejsze w przyklejaniu ;)

      Usuń
  6. Ja też najbardziej lubię te, szczególnie zwykle Wispies. I jeszcze połówki jakieś, ale nie pamiętam numeru!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...