21 grudnia 2014

SHINYBOX - RECENZJA LISTOPAD - NOWOŚCI GRUDZIEŃ 2014

Mało produktywny ten miesiąc jeśli chodzi o bloga, nie lubię tak ale miłam wyzwanie YouTubowe jeśi chodzi o fimy i nagrywałam codziennie przez siedem dni. Co do dzisiejszego posta to chcę zrobić podsumownie listopadowego pudełka oraz pokazać co ja znalazłam w grudniowym - ostatnim  tym roku box'ie.

W grudniu pudełko prezentuje się następująco, i na początku myślałam że pudełko będzie nie trafione ale krem skutecznie mnie odwiódł od moich negatywnych myśli.


POSE LUKSUSOWY KREM PIELĘGNACYJNY

Organiczne kremy marki Pose to połączenie wielowiekowej wiedzy o roślinnych kuracjach z nowoczesnymi recepturami oraz bezpiecznymi składnikami. Produkty nie testowane na zwierzętach, doskonałe również dla wrażliwej, alergicznej skóry.

Chętnie przetestuje krem POSE, opakowanie świetne i mam nadzieje że równie dobrze będzie działał.

LIERAC PŁYN MICELARNY DO DEMAKIJAŻU

Kosmetyk o zapachu białego piżma i kwiatu piwonii. Jego formuła została wzbogacona o ekstrakty z malwy i kwiatu lnu, który działa nawilżająco. Idealny dla każdego typu skóry, również wrażliwej. Nie zawiera alkoholu i nie wymaga spłukiwania.

Coraz bardziej ciekawi mnie ta firma, jest droga ale moja mama testowała ten kosmetyk więc teraz ja będę miała okazję wypróbować.

ORGANIQUE CYNAMONOWE MYDŁO GLICERYNOWE

Mydło o ciepłym zapachu cynamonu, na bazie najwyższej jakości gliceryny wytwarzane ręcznie według tradycyjnych receptur.


Mydło obłędnie pachnie cynamonem aż szkoda go używać ;)

APC ZESTAW CIENI SYPKICH + BROKAT

Wyjątkowy zestaw dzięki któremu wykonamy atrakcyjny makijaż na wiele okazji. W jego skład wchodzi intensywnie czarny, sypki cień z brylantowo - złotymi drobinkami, beżowo - złoty, sypki cień, który stosować można również jako puder rozświetlający oraz złoty brokat.

Idzie sylwester więc na bank się przydadzą sesese ;) 

VASELINE INTENSIVE CARE™ WAZELINA KOSMETYCZNA PETROLEUM JELLY

100% czysta wazelina, łagodna dla skóry, hipoalergiczna, chroni skórę przed utartą wody, wspierając jej naturalny proces regeneracji. Zabezpiecza przed odmrożeniami i piechrznięciem. Nie zatyka porów. Zmniejsza widoczność drobnych, suchych linii.

Wazelina - nie wiem czy mi się przyda chyba że do henny albo poszukam innego zastosowania.

SIGNAL PASTA DO ZĘBÓW WHITE NOW GOLD

Gwarantuje efekt bielszych zębów już od pierwszego szczotkowania. W paście została potrojona ilość składnika technologii Blue Light,aby zapewnić natychmiastowe wyniki wybielania.Zawiera fluorek sodu. Potrójna moc działania udowodniona klinicznie.


Na początku gdy dostałam pudełko byłam zła, ale potem doczytałam że ta pasta liczona jest jako gratis także chętnie przetestuje.


A teraz czas na krótką recenzje poprzedniego pudełka, co mi się sprawdziło a co nie.


Mimo że lubię pigmenty APC, to kulki doprowadzają mnie do szału co chwile mi się wysypują, pomieszały mi się i musiała je segregować zdecydowanie wole formę pigmentu.


Do bazy JOKO mam ogromny sentyment, bo to był moja pierwsza baza tylko ja na początku miała starą wersję ale miło ją wspominam jak była twarda i rozgrzewałam ją na grzejniku. Ta wersja jest o niebo lepsza i długo utrzymuje cienie.


Pięknie pachnie pomarańczami i przyjemnie się peelinguje usta - taki gadżet.


Hit roku, rewelacyjne chusteczki ze zmywaczem, dobre zmywają lakier a dodatkowo mają w sobie olejek nawilżający i skórki nie są suche. Brawo!



Przyjemny balsam do włosów, nie ma żadnego WOW, działania nie widzę ale może muszę wykorzystać całość żeby móc powiedzieć coś konkretnego.


I kolejny hit z pudełka od firmy ORGANIQUE peeling do ciała z naturalnymi olejkami. Po tym produkcie nie musimy stosować balsamu. Najlepszy peeling jaki używałam w tym roku.

Pudełko całkiem niezłe, Shinybox ładnie też zakończył rok - gratulacje!


Pozdrawiam,

Magdalena



4 komentarze:

  1. Najlepszy jest lierac i ostatni produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę na kosmetyki z Lierac ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam Produkty Vaseline !
    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...