2 stycznia 2015

MultiPlaner - czy warto kupić ?

Jako że mam świra na punkcie organizacji, zapisywania, układania z miłą chęcią sięgnęłam za MultiPlaner od Rafała Mirkowskiego ( ponieważ to on jest pomysłodawcą).


Ja wybrałam model chyba najbardziej optymalny w rozmiarze B5, zmieścił mi się do torebki ale też wygodnie się go stosowało i używało. Są jeszcze inne rozmiary takie jak A4,A5,B6. Co do koloru to trochę się zastanawiałam czy wybrać klasyczną czerń czy czerwień Ferarri. Jak widać na zdjęciach wybrałam drugą opcję. Przedziały cenowe wahają się od 59 złotych do 129 złotych.


Pierwszy plus to fakt iż organizer jest w twardej oprawie wraz z gumką spinającą całość. Wtedy jestem pewna że nic mi z organizera nie wyleci. Dodatkowo w środku z przodu i z tyłu jest kieszeń w którą możemy wsadzić potrzebne dokumenty.


Organizer jest estetyczny choć chyba wolałabym żeby kartki w środku były biało-śnieżne. Zobaczcie jak wygląda w środku. Sprawia wrażenie bardzo eleganckiego.


Na początku mamy skrócone kalendarze na dwa lata jeden wstecz i na rok bieżący.


Oczywiście nie zabraknie notesu - który jest bardzo przydatny.


Wszystkie myśli można od razu zapisać, wszystko będzie rozdzielone i posegregowane. Idealnie nadaje się na organizowanie swoich zadań, prywatnych jak i zawodowych.


Wydaje mi się że sprawdzi się u młodych osób jak i u biznesmenów którzy muszą trzymać wszystko w ryzach. 



Kolejny mały kalendarz 


Możemy rozpisać sobie foldery i mieć idealny porządek, oczywiście według swoich upodobań. 


Co do miejsca do pisania jest sporo, i na bieżące informacje starczy ale mało czytelne są informacje dotyczące miesiąca co bardzo mnie denerwowało. 

Jest podzielony na dwie części ale można wybrać też opcję podziału na trzy co będzie chyba najbardziej wygodne.

Gdy otworzymy organizer widzimy cały tydzień " jak na dłoni ". 

Poniżej mamy notatnik, który zawsze się przyda.


Podstawy angielskiego też się przydadzą ponieważ większość jest po angielsku - natomiast to nie jest żaden problem.



A wy wolicie standardowe organizery, kalendarze czy jednak multiplaner ?

Pozdrawiam,




11 komentarzy:

  1. Ja osobiście wolę standardowy kalendarz , ale twój multiplaner bardzo fajnie się prezentuje i może się do niego przekonam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ładnie, szczególnie ta czerwień. Bardzo kobiecy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym sobie pomyślałam jak wybierałam kolor ;)

      Usuń
  3. Taki klasyczny multi planer marzy mi się od dawna ale nie trafiłam na taki który by mi odpowiadał pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie bardziej wolę kalendarze tylko każdy dzień musi być osobno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że w ogóle istnieje taki fajny gadżet! :)
    Całkiem praktyczna rzecz, choć cena nie wiem czy adekwatna, biorąc pod uwagę ile kosztuje porządny kalendarz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...