9 lutego 2015

Cameleo Delia suchy szampon - lepszy niż Batiste ?

Czasami zdarza się tak, iż nie mamy czasu umyć głowy, ponieważ wyskoczy nam niespodziewanie "wyjście" albo po prostu chcemy odświeżyć włosy. Z pomocą przychodzą nam suche szampony, które od momentu wprowadzenia na rynek robią furorę i mają bardzo wysoką sprzedaż.



Wystarczy że spryskamy włosy i delikatnie ułożymy palcami i fryzura zrobiona a włosy stają się bardziej puszyste. Testowałam Batiste - prawie wszystkie rodzaje, ale chciałam coś innego, nowego.
W sklepie znalazłam suchy szampon z Delii, który przetestowałam i byłam z niego bardzo zadowolona. 



Pojemność: 50ml ( nie wiem czy są inne pojemności )
Cena: około 8 zł 



Biorąc pod uwagę cenę jest droższy niż mały Batiste ale ma bardzo dobre właściwości.
Nie zawiera sylikonu, sztucznych barwników. Nie bieli włosów, a przy tym dobrze je odświeża.
Niby nie różni się od Batiste, a jednak nie powodował u mnie łupieżu nawet przy częstym stosowaniu.



Dodatkowo jest to produkt polski, jeśli kiedykolwiek będziecie miały ochotę go spróbować, ja go rekomenduje, na serio warto.

A jaki jest Wasz ulubiony szampon ?

Pozdrawiam,


7 komentarzy:

  1. Nie znam ale ciekawi mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w ostatniej promocji w bierdo tak się obkupiłam batiste, że starczy mi na 2 lata :D przy moim używaniu... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha a ja właśnie nie kupiłam w promocji, ale i tak wróciłam do Batiste ponieważ ten jest ciężko dostępny.

      Usuń
  3. Witam,właśnie testuje ten szampon i jest świetny :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...