24 lutego 2015

DERMIKA GOLD 24K ROZŚWIETLAJĄCA MASKA


Tyle już o tej masce mówiłam na moim kanale na YouTube, że sama nie wiem co jeszcze mogę dopowiedzieć. Ale nie wspominałam o niej na blogu a myślę że warto.

Po pierwsze maska jest edycją limitowaną, także niestety ciężko ją będzie dostać. Można poszukać w Outlecie. Natomiast można zakupić kremy i serum z tej serii. 




Cena podejrzewam w granicach 70 zł może trochę mniej, a pojemność klasyczna 50 ml.
Maska ma formę białawego kremu i tak na serio to czasem ją stosowałam jak krem gdy miałam skórę bardzo szarą i zmęczoną.


Maska pachnie delikatnie i przyjemnie, może lekko kwiatowo. Działa momentalnie, mocno nawilża, dodatkowo regenruje skórę. Możemy też zauważyć efekt rozświetlenia przez co skóra jest odświeżona. Mam wrażenie że maska dodaje skórze blasku.




Producent zapewnia że jest to maska przeciwzmarszczkowa ponieważ posiada złoto 2,5 mg w opakowaniu. Ciężko to zweryfikować ale coś jest na rzeczy.  Na pewno w składzie to złoto jest.


Mamy kilka składników nawilżających, emolienty, bogatą grupę składników aktywnych. Ale pojawia się też sylikon. Mimo wszystko kombinacja składników jest dobra.


Myślę że warto się zainteresować tą maską a jeśli nie to kremem z tej serii.

Pozdrawiam,




2 komentarze:

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...