25 lutego 2015

Sephora, Softening Facial Mist (mgiełka do twarzy)


Kosmetyk bez którego nie wyobrażam sobie podróży, upałów i ciężkich dni.
Chwilowe wybawienie w postaci mgiełki do twarzy jest dla mnie hitem. Uwielbiam i mało tego jakiś czas mgiełka była niedostępna a teraz można ją kupić w Sephorze bez problemów.


 Pięknie pachnie kwiatowo, ale unikatowo i subtelnie, same superlatywy mogłabym tu wypisywać a propo zapachu. Występuje w dwóch pojemnościach 75 ml i 150 ml z czego ta większa kosztuje około 25 złotych. Jest bardzo wydajna i starcza` na kilka miesięcy.


Rozpylacz działa idealnie i okala naszą skórę mgiełką. Jest to alternatywa dla wody termalnej.
Można powiedzieć że odświeża, delikatnie koi i daje chwilowe uczucie ulgi. Natomiast nie oczekujcie cudów.
W składzie mamy nawilżającą glicerynę oraz ekstrakt z Lotosu.


Nie przesusza a mam wrażenie że działa lekko nawilżająco na skórę , tak jakby się wchłaniała po rozpyleniu. Dodatkowo czasami stosuje jako scalenie makijażu i tutaj też dobrze sobie radzi.


Jeśli gdziekolwiek ją zobaczycie to kupujcie w ciemno, na pewno nie zaszkodzi.

Pozdrawiam,





2 komentarze:

  1. Ooo ciekawa :) Pewnie się skuszę przy następnej wizycie w Sephorze! Do tej pory używałam wody termalnej, nie wiem czy ten kwiatowy zapach mi podejdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podoba ale wiadomo zapach rzecz gustu :)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...