20 lutego 2015

THE GIFT OF LOVE ! + Zimowa wersja


Przy zimowym pudełku szału nie ma, i mimo to iż pokładałam w nim duże nadzieje tak naprawdę tylko z dwóch kosmetyków jestem zadowolona. Ale po kolei : 


Kulki rozświetlające, nie zachwyciły mnie i szczerze mówiąc w ogóle ich nie stosuje. Są zbędne, ze względu na fakt iż efekt na kościach policzkowych jest mizerny, a dodatkowo mają drobinki które osypują się na resztę twarzy. 


Mam skórę naczynkową i peeling ziarnisty jest dla mnie wielką pomyłką. W takim razie zastanawiam się po co wypełnialiśmy ankietę dotyczącą naszej skóry.


Szampon stosuję i jestem z niego zadowolona, ma dobry skład, nie podrażnia i ogólnie dobrze się sprawdza.


Mimo dobrego składu, mam wrażenie że nawilża przeciętnie, stosuje go w domu ze względu na higienę. Dość twardy i tępy w nakładaniu. Czyli duże rozczarowanie.


Kosmetyk, który przypadł mi do gustu, lubię tego typu sera, ponieważ idealnie pasują jako baza pod krem, a dodatkowo fajnie nawilżają.

Nowe pudełko to pudełko walentynkowe i mimo że doszło dość późno z chęcią je pokażę.
Pudełko było wypełnione po brzegi aż tak że się prawie rozwaliło.
Zatem czas na zawartość i krótkie przemyślenia.






 Na sam początek mogę powiedzieć że jestem zawiedziona opcją którą dostałam bez kosmetyku z TBS, niestety ale firma FM raczej nie ma renomy takiej jak poprzednik i nie wolno ich porównywać też pod względem cenowym. 

Znam firmą CREME BAR i w sumie się cieszę że otrzymałam krem pod oczy, ponieważ ostatnio poprzednik się skończył. 

Maska z BANIA AGAFII to chyba najlepsza opcja jaką można było wybrać, już nie mogę się doczekać kiedy ją zastosuje.

Myślałam że serum z SYIS jest do paznokci u rąk, a tu się okazuję że do stóp, nie mam takiego produktu więc całkiem spoko, aczkolwiek nie uważam żeby był to hit.

YASUMI - nie mam przekonania do tej firmy ale zobaczymy czy maska się u mnie przyjmie. 

Mydło z BIAŁEGO JELENIA powinno być dobre, traktuje jako gratis.

Mam mieszane uczucia, ale to już chyba norma jeśli chodzi o zawartość pudełek.

A co Wy myślicie o zawartości ?

Pozdrawiam,







2 komentarze:

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...