11 lutego 2015

Tołpa, Botanic - amarantus. nawilżający krem rozświetlający pod oczy, 10 ml

Skóra pod oczami jest bardzo cienka i należy prawidłowo o nią dbać. Często nakładamy krem na noc pod oczy ale już rano nam się nie chce i zapominamy o skórze, która nie ma łatwo ponieważ musi utrzymać makijaż cały dzień a nie daj boże ciężki korektor !



Postanowiłam w zeszłym roku regularnie stosować krem pod oczy na dzień. padło na Tołpę, ponieważ dostałam w prezencie. Krem o którym zaraz opowiem trochę to nawilżająco - rozświetlający krem z amarantusem.



Pierwszy plus to opakowanie, wspaniała estetyka i pomysłowość, kartonik jest cały opisany w środku, ale specjalnie go nie pokażę musicie kupić i zobaczyć co jest w  środku. Na pewno miło się zaskoczycie. Tubka jest aluminiowa żadne bakterie się nie przedostaną. Aplikator jest precyzyjny, ja nakładałam od razu krem z opakowania pod oko.



Skład całkiem dobry, nic nie uczulało i nie podrażniało, zapach był ale naturalny, taki delikatny lekko kwiatowy. Może lekko odświeżający. Krem należy wykorzystać w miarę szybko co nie ukrywam mobilizuje do działania i stosowania systematycznie.



Krem szybko się wchłaniał, idealny pod makijaż, dobrze nawilżał okolicę oka, nadawał się też na powiekę ruchomą. Przy regularnym stosowaniu skóra była nawilżona i elastyczna. Nie jest to ciężki, odżywczy krem ale lekki w swojej konsystencji, mimo to sprawdzi się dobrze pod makijaż albo jako pierwsza pielęgnacja po 20 rokiem życia.



Znacie kosmetyki Tołpa z serii Botanic ? Lubicie?

Pozdrawiam,




8 komentarzy:

  1. Chętnie bym po niego sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urzadzanie mieszkania idzie jak krew z nosa :) Kochana jaki telefon kupilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupiłam nic nowego, ja miałam 2 iphony i stwierdziłam że jeden mi starczy i już nie potrzebuje dwóch ;)

      Usuń
  3. Lubię Tołpę :-) Ma dobre kosmetyki w nawet przystępnej cenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ceny mają spoko, szczególnie serie Botanic.

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...