21 lutego 2015

TOŁPA botanic, czarna róża.


Nie ukrywam, że gdy otworzyłam krem absolutnie natychmiast zakochałam się w zapachu. Uważam że seria o zapachu Czarnej Róży jest najładniejsza ze wszystkich, a miałam możliwość wąchania pozostałych serii. Natomiast zapach to nie wszystko, warto zwrócić uwagę na właściwości bo to one sprawiają że jesteśmy zadowolone z kosmetyku. 

Krem kosztuje około 14 zł za pojemność 75 ml, biorąc pod uwagę "nadużywanie" kosmetyku nie starczył mi na długo ale to wszystko przez zbyt częste stosowanie kremu. 

Podoba mi się fakt, iż jest to polska firma i robi produkty, które mają dobre składy w porównaniu z innymi firmami z tego samego przedziału cenowego. 



W kremie znajdziemy ekstrakt z czarnej róży, miód, masło shea, masło babassu. Produkt jak już wspomniałam na początku jest perfumowany ale według mnie to w przypadku kremu do rąk zaleta.

Krem musimy wykorzystać w przeciągu 3 miesięcy od otwarcia, co już świadczy że krem nie posiada dużej ilości kosnerwantów.

Krem nie posiada też sylikonów, i nie daje złudnego wrażenia nawilżenia, tylko faktycznie nawilża i odżywia.


Konsystencja była dość gęsta ale krem szybko się rozcierał i pozostawiał ręce nawilżone. 
Bardzo mi się podobał fakt iż nie muszę co chwile go ponownie aplikować a nawilżenie skóry utrzymuje się długo.

Jestem bardzo zadowolona z kremu i na pewno wrócę do niego.

Znacie? Lubicie?


Pozdrawiam,



10 komentarzy:

  1. Pomyślę nad zakupem tego kremu, bo moje dłonie ostatnio w kiepskim stanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. znam, mam już drugą tubkę i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ja bardzo lubię ;) Też się skuszę chyba na koleją ;)

      Usuń
  3. poczytałam o nim trochę w momencie, gdy ShinyBox dodał złudną podpowiedź związaną z obrazkiem kwiatka, typowym dla tołpy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę to nawet nie wiedziałam, ale wydaje mi się że Shiny nie współpracuje z Tołpą.

      Usuń
  4. Nie znam ale tołpę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dużo kosmetyków lubię z Tołpy nie wszystkie ale uważam że warto się zainteresować ;)

      Usuń
  5. kremu nie znam, ale tą serie bardzo lubie :) szczególnie za piekny zapach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...