9 marca 2015

Odżywka w spray'u: Gliss Kur pomocna w rozczesywaniu ?


Cześć dziewczyny!

W czasie gdy stosowałam pielęgnację włosów bez sylikonów, bardzo brakowało mi wygładzenia włosów w sposób ekspresowy. Gdy zmieniłam pielęgnację i bardziej dostosowałam do potrzeb, w mojej kosmetyczce pojawiła się odżywka z Gliss Kur, myślę że warto wspomnieć o niej i zdradzić sekret łatwego rozczesywania. 


Odżywek z Gliss Kur w drogerii znajdziemy sporo, ale różnią się one nie dużo. Ja posiadam wersję "VOLUME" ale zupełnie nie ma to znaczenia ponieważ ona nie dodaje objętości.
Za to pięknie wygładza włosy. Ja stosuję ją na wilgotne włosy ale można też na sucho.


Odżywka oczywiście posiada składniki wygładzające i oblepiające włos ale znajdziemy też keratynę , która ma właściwości odbudowujące i regenerujące. Odżywa ma lekki przyjemny zapach i dzięki opakowaniu łatwo się ją stosuje.


Dodatkowo jest mega wydajna starczy co najmniej na pół roku stosowania.
Musimy jednak uważać na prztłuszczanie włosów, ponieważ przy zbyt dużej ilości nasze włosy będą dodatkowo obciążone. 

Ogólnie ja stosuję ten preparat jako produkt ułatwiający rozczesywanie i w tym przypadku sprawdza się genialnie. Jeśli macie problem z niesfornymi kosmykami to rekomenduje.

Pozdrawiam,



4 komentarze:

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...