11 marca 2015

POND'S KREM DO CIAŁA I TWARZY ZA KILKA ZŁOTYCH


Krem, który dzisiaj opiszę to dość ciekawy produkt.
Zacznijmy od tego że firma PONDS jest tanią i ogólnie dostępna firmą w Stanach Zjednoczonych, ale widziałam ich produkty rówież w Niemczech.
Ja skusiłam się na krem z zawartością masła kakaowego i krem stosuję na ciało a nie do twarzy.


Krem jest bardzo tani, na polskie w granicach 12 złotych a ma pojemność 150 ml.
Zapach ma specyficzny nie jest to do końca masło kakaowe, ciężko mi nawet ten zapach zdefiniować. Jest to dość ciężki zapach i nie każdemu przypadnie do gustu.


Konsystencja bardzo ciekawa, nie jest ciężka, powiedziałabym że jest to konsystencja śmietany. Dobrze się nakłada i rozprowadza. Czuć po aplikacji nawilżenie i delikatną warstwę która nie jest uciążliwa, wręcz przeciwnie mamy wrażenie nawilżonej skóry ale nie klei się .


Opakowanie nie jest idealne i pozostawia dużo do życzenia, napisy szybko schodzą co widać na zdjęciu poniżej, sama estetyka opakowania nie jest w moim guście i nie prezentuje się zadowalająco.
Ale wracając do właściwości krem świetnie nawilża i daje poczucie odżywienia skóry. Przy codziennym stosowaniu delikatnie uelastycznia skórę.


Ma też działanie wygładzające w składzie znajdziemy masło kakaowe, trochę olejków, glicerynę. 
Zawiera emolienty także skóra sucha lub bardzo sucha powinna być zadowolona z takiej dawki kremu. Nie wiem jak by krem sprawdził się do twarzy tak go nie stosowałam także nie będę się wypowiadać. Jeśli jesteście ciekawe można go kupić także na allegro i przekonać się czy u Was się sprawdzi.

Miałyście do czynienia z tą marką? Może coś polecicie ?

Pozdrawiam,


8 komentarzy:

  1. Pond's był dostępny w Polsce w latach 90-tych ubiegłego wieku, niestety teraz nigdzie nie można dostać kosmetyków tej firmy, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie wiedziałam, ciekawe dlaczego wycofali się z rynku ...:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A ja nie znałam tej firmy i nie wiedziałam że kiedyś był w Polsce ;)

      Usuń
  3. I Like your blog very much! I found your posts very interesting! And also I like your beautiful photos! I know that blog requires much time, but keep doing it!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...