31 marca 2015

ShinyBox Gift of Love & Girl on Fire



Pierwsze wrażenie dotyczące nowego pudełka nie jest pozytywne. Liczyłam że tym razem zawartość będzie spektakularna i tematyka pudełka na to wskazywała. Niby 5 produktów pełno wymiarowych ale ja stawiałabym raczej na jakość a nie ilość.

Glinka z Mokosh to dobry wybór, tak samo jak olejek z awokado. Natomiast kolejna czarna kredka to jakaś pomyłka. To samo jeśli chodzi o gratis znowu mydło? Żel z Goldwella oddam narzeczonemu. 
A skarpetki nijak się mają do tematyki " Girl on Fire". 

Za to mam też kilka przemyśleń dotyczących poprzedniego pudełka.




Żel pod prysznic z FM GROUP to klasyczny żel, który posiada zapach podobny do żel z Verbeną z LOccitane z tym że ten pierwszy ma bardziej cytrusowy, kwaśny zapach. Nie jest to mój ulubiony zapach i nie jestem zachwycona nim tym bardziej iż w innych pudełkach był produkt z TBS.


Crėme bar - ja otrzymałam krem pod oczy z którego się cieszę aczkolwiek właściwości są przeciętnie nawilża ale tylko na kilka godzin skóra rano znowu jest sucha i potrzebuje czegoś bardziej bogatego.


Bania Agafii maska drożdżowa do włosów to kosmetyk najlepszy z całej zawartości pudełka, dobrze nawilża włosy przy regularnym stosowaniu. Wygładza przez co włosy są błyszczące. A do tego ma dobry skład .


Syis serum kolagenowe do paznokci to produkt idealny przy pedicure dzięki zawartości olejki z drzewa herbacianego działa idealnie antybakteryjnie. Warto taki preparat mieć w domu.


Yasumi i maska którą ja otrzymałam to średni produkt, jednorazowy. Posiadałam wersje kremową przeciwstarzeniową, działania specjalnego nie zauważyłam myślę że jest więcej masek na rynku za lepsza cenę i z lepszym działaniem.




Jako gratis dostałam mydełko i próbki masełek do ciała, myślę że Shinybox stać na więcej.

A jakie są Wasze odczucia ?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...