6 kwietnia 2015

Dermika, baza rozświetlająca OLŚNIENIE

Jako że na codzieñ nie stosuje bazy pod makijaż ciężko było mi przetestować bazę z Dermiki. 
Ale przez kilkanaście dni zaczęłam stosować bazę przy każdym makijażu do pracy. Mogę już podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami. 


Baza na pierwszy rzut oka jest dość lekka a konsystencja jest płynna. W momencie rozsmarowywania wyczuwalny jest sylikon ale w małym stopniu. Po aplikacji skóra jest gładka ale nie czuć ciężkiej warstwy. Widać natomiast malutkie drobinki na ręce gdy nakładamy palcami na twarzy tego efektu praktycznie nie ma. Nie widziałam efektu matu także osobą przy cerach tłustych może się nie sprawdzić.


Nie widzę efektu mocnego przedłużenia makijażu utrzymuje się on praktycznie tak samo. Może trochę w miejscach typu nos czy broda podkład szybko się nie ściera ale to też zależy od tego jakiego podkładu użyjemy. Możliwe też że nie widzę efektu "wow" ponieważ moja skóra jest nadal elastyczna i nie posiada dużych zmarszczek a mam wrażenie że jest to baza przeznaczona dla osób dojrzałych.



Baza jest bez zapachowa. Nie roluje się pod makijażem. Uważam że baza z Dermiki jest przeciętna i nie ma mocnych właściwości utrwalających a jedynie lekkie wygładzające i pełnowymiarowego opakowania raczej bym nie kupiła. 



Jakie bazy polecacie ? Może macie swoje perełki ? 

Pozdrawiam,

7 komentarzy:

  1. Ja niekoniecznie przepadam za bazami. Mam cerę skłonną do zmian trądzikowych i te wszystkie silikony w składach nie działają na mnie pozytywnie. Ta, którą tutaj prezentujesz daje bardzo ciekawy rozświetlony efekt, ale chyba nie byłaby jednak dobra dla mojej tłustawej cery :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Baza faktycznie ładnie rozświetla. Ja stosuję primery tylko raz na jakiś czas, przed ważnymi wyjściami.
    Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie na rozdanie z paletką Zoevy Naturally Yours :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś baz nie lubię. Próbowałam z Sorai i Dax Cosmetics, ale nie zachwyciły. W tej podoba mi się efekt roświetlenia, ale jednak się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam baz i na razie chyba nie zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używam. Nie chce obciążać mojej kapryśnej cery.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozswietlajaca niestety nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam i na lato bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...