7 kwietnia 2015

Organique, Peeling enzymatyczny

Jeden z moich ulubionych peelingów zasługuje na recenzję, zatem zapraszam do lektury.




Opis producenta:

Peeling enzymatyczny, przeznaczony do każdego typu cery, nawet wrażliwej i alergicznej, wykorzystujący doskonałe właściwości eksfoliujące enzymów z owoców papai i ananasa. Jego działanie złuszczające wzmocnione przez zostało przez koktajl kwasów owocowych o niewielkim stężeniu. W trakcie zabiegu kaolin wnika w pory skóry i oczyszcza je z nadmiaru sebum i zanieczyszczeń. Połączenie tych surowców w jednym preparacie zapewnia delikatne, a zarazem optymalne oczyszczenie. Odpowiednią ochronę skóry gwarantują ekstrakty ziołowe z krwawnika, prawoślazu i melisy, łagodzą i zapobiegają podrażnieniom. Kompleks Regucea pozyskiwany z ziaren jęczmienia wykazuje dużą skuteczność w walce z problemami skóry naczyniowej. Hamuje reakcje zapalne, redukuje zaczerwienienia i w znacznym stopniu przyczynia się do poprawy wyglądu skóry. Po zabiegu cera odzyskuje blask i jest doskonale przygotowana do dalszej aplikacji kosmetyków.


Cena 76 zł
Pojemność: 100ml



Gdy peeling zobaczyłam w pudełku od Shinybox, pomyślałam że nie może być lepszy od mojego ulubionego peelingu enzymatycznego z firmy Clarena. Ale się pomyliłam po pierwszych użyciach już wiedziałam że się polubimy.

Z firmą Organique miałam styczność gdy pracowałam w Spa, byłam tymi produktami zauroczona, i miałam wielkie nadzieję dotyczące i tego kosmetyku. Oczywiście się nie zawiodłam. Peeling przeznaczony jest dla każdego, dla skór naczyniowych - takich jak moja ale też dla skór ze skłonnością do AZS czy mieszanych. 

Konsystencja odpowiednia, a dokładnie przypomina lekką pastę, którą bez problemu nakładamy na twarz przy pomocy pędzla lub palcy. Pachnie delikatnie ale wyczuwalnie. Po aplikacji możemy czuć lekkie pieczenie ale jest to dobry objaw znaczy że enzymy z papai i ananasa działają. Swoją drogą skład jest bardzo dobry.

Skład:
INCI: Water, Kaolin, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Caprylic/Capric Trigliceride, Brassica Campestris Oleifera Oil, Talc, Citric Acid, Lactic Acid, Mannitol, Papain, Bromelain, Glicolic Acid, Spent Grain Wax, Isomerized Linoleic Acid, Behenic Acid, Palmitoyl Tripeptide-5, Propylene Glycol, Achillea Millefolium Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Potassium Hydroxide, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, 2-(4-Tert-Butylbenzyl) Propionaldehyde (Lilial), Hexyl Cinnamaldehyde, Hydroxycitronellal, Linalool, Geraniol, Citronellol, Limonene, Isoeugenol, Citral.



W składzie znajdziemy mieszankę kwasów owocowych także przestrzegajcie czasu w jakim preparat może być na twarzy i unikajcie kontaktu z oczami. 

Na pewno interesuje Was działanie, i tutaj można by się rozpisywać. Oczywiście skóra jest oczyszczona, miękka, delikatnie uwrażliwiona ale tylko od razu po aplikacji. 
Stary naskórek zostaje usunięty, a skóra jest gładka i przygotowana na aplikację preparatów nawilżających. Na prawdę jeden z lepszych kosmetyków, które stosowałam.


Jestem ciekawa czym Wy peelingujecie swoje twarze?

9 komentarzy:

  1. uwielbiam go, dla mnie najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko dla Ciebie, dla mnie też i widzę że ma dużo zwolenników ;)

      Usuń
  2. Czytałam o nim wiele dobrego, ale jeszcze się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Organique to dobra marka i widzę kolejny kosmetyk godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapewniam że będziesz zadowolona.

      Usuń
  4. Organique ma genialne kosmetyki, ja ubolewam ze nie ma poki co czarnego mydla Savon Noir :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...