19 kwietnia 2015

Relacja Targi LOOK i beautyVISION 2015

Oczywiście zdecydowałam się iść na targi w tym roku. Widziałam, zwiedzałam przez dobre kilka godzin. Można było też wziąć udział w projekcie Beauty Blogs Day aczkolwiek w tym roku było trochę nie domówień. Nie było wiadomo czy zaproszenia na Targi będą aktywne czy nie. W przyszłym roku trzeba popracować nad komunikacją.



 Zatem zapraszam na relacje moim okiem.


Obejrzałam pokaz opalania natryskowego i poznałam nowości związaną z tym zabiegiem, bardzo ciekawy aspekt na targach. 



Ziaja miała bardzo szeroki asortyment i dobre ceny. 


Pokazy fryzjerskie trochę mniej mnie interesowały ale było ich sporo i każdy znalazł coś dla siebie.



Można było przetestować kosmetyki i otrzymać próbki....



Stoisko Kallos aż kipiało od kolorów! 



Cienie Flormar piękna kolorystyka i pigmentacja.


Odbyły się również mistrzostwa w stylizacji paznokci.


W tym roku pojawiło się SPN, swego czasu pracowałam na ich produktach i mogę polecić. Mają bardzo dobrą jakość a stoisko prezentowało się ekskluzywnie i okazale.




Mój plan był taki, że wchodzę i robię relacje zdjęciową, a za drugim razem obchodzę oglądam, kupuje. Aczkolwiek plany zmieniły się już w momencie wejścia na same Targi mimo iż wybrałam się dość wcześnie i byłam około 11:00 na miejscu tłumy były pokaźne. Wiedziałam już że ciężko będzie z dobrymi zdjęciami, ponieważ prawie każde stoisko było oblegane.


Nie chciałam też nic konkretnego kupować, ale tak się jakoś złożyło że kupiłam kilka kosmetyków.
Zależało mi na hybrydzie w kolorze jasnego różu i stoisku Diamond Cosmetics mnie nie zawiodło.
Tak samo Clarena pokazała szeroki wybór kosmetyków, i moje ulubione algi, tym razem zdecydowałam się na inne niż ostatnio. Tak czy siak zakupy pokażę w kolejnym poście o ogólnych nowościach kosmetycznych.

Szukałam stoiska OCC, którego nie było a miało się pojawić i tam pewnie zostawiłabym większość budżetu. Nie widziałam też rzęs Ardell.

Promocję w Essie były bardzo słabe.


Za to bardzo miło wspominam stoisko BeautyFace, obsługa bardzo miła i fachowa. Pozdrawiam serdecznie Panów !

Świetnie prezentowała też się Stara Mydlarnia! Piękne i kolorowe stoisko. A zapachy a kusiły by coś kupić.



Dzisiaj dzień relaksu, ponieważ po targach jestem zmęczona, padnięta. A wy jakie macie opinie o Targach? Byłyście? Co kupiłyście ?





7 komentarzy:

  1. Świetna relacja , szkoda ,że mnie tam nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to już rytuał że jestem co roku ;)

      Usuń
  2. tez szukalam ardell i kilku innych stoisk i nie znalazlam:( z ziaja planowalam duzo kosmetykow ale tych ktore chcialam akurat nie bylo, ogolnie rok remu mam wrazenie ze bylo wiecej

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam widziałam i faktycznie essie wypadło bardzo słabo.... w zeszłym roku kosztowały 25 zł teraz 27. szkoda ze macadamia nie oferowała jakiegos fajnego zestawu w dobrej cenie. W zeszłym roku kupiłam kosmetyczke za 40 zł z mini produktami a w tym roku nic...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 30 km do Poznania i mam nadzieję,że pojadę za rok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję, że w Rze nie ma takich targów :-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...