10 kwietnia 2015

Targi LOOK i beautyVISION 2015




Kolejna edycja targów kosmetycznych w Poznaniu już nie długo. Jestem bardzo podekscytowana i nie mogę się doczekać.
 Chodzenie na targi są od wielu lat moim rytuałem. Oczywiście wiele atrakcji na Nas czeka ale o tym za chwilę.

Tutaj macie linki do poprzednich notek dotyczących targów, jeśli chcecie zobaczyć co się działo:







Ale od początku, targi odbędą się na Targach Poznańskich 18-19.04.2015  w godzinach od 10:00 do 18:00 ( 8h chodzenia, oglądania kosmetyków ;) ) Ceny biletów są różne, od 28 do 100 zł. A le wszystkie szczegóły są opisane na stronie look.mtp.pl  Najbardziej interesuje mnie lista wystawców, aby zaplanować co chcę kupić. Takiej niestety informacji jeszcze nie ma. 

Ale jeśli chodzi o atrakcję to możemy się spodziewać : 

City of MakeUp - gdzie możecie poszaleć ze swoją kreatywnością.
IX Mistrzostwa Polski w Makijażu Profesjonalnym - chętnie obejrzę wszystkie prace i techniki uczestniczek.

Nails Olympic Show - stylizacja paznokci kiedyś była moją pasją także z sentymentem do tego podejdę ;)

Beauty Blog Days - kolejna edycja gdzie spotykają się blogerzy kosmetyczni, głównie z Poznania ale nie tylko, jeśli będę w Niedziele na targach chętnie się spotkam :)


Jestem na prawdę bardzo rozentuzjazmowana i nie mogę się doczekać momentu przygotowania relacji ;) Aparat pójdzie w ruch ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...