26 kwietnia 2015

Wiosenne nowości kosmetyczne || MagdaLaPerle



Mój narzeczony twierdzi że mam dużo kosmetyków i powinnam się połowy pozbyć, ja zawsze odpowiadam że powinien zrobić remont i powiększyć łazienkę. Każdy ma jakieś hobby a że moje związane jest z kosmetykami.....no cóż.....
Nowości które zaraz zobaczycie to pielęgnacja ale też kilka perełek do makijażu. Kilka kupiłam, kilka dostałam na szkoleniu a jeszcze inne w prezencie tak czy siak jestem zadowolona, problem mają tylko "moje szuflady" przestają się domykać.



Sama nie wiem od czego zacząć więc najlepiej od początku. Poniżej przedstawiam pojedyńczo kosmetyki i akcesoria, którę będę stosować w najbliższym czasie. Najbardziej interesuje mnie olejek  z EVRÈE ponieważ ma bardzo dobry skład ale muszę wykończyć mój stary z Orientany. Algi z CLARENY to oczywiście nabytek targowy, pachną pięknie wiśniami i już udało mi się jeden zabieg zrobić. Peeling z DR IRENY ERIS też już uzyłam, bardzo przyjemny ale mam mieszane uczucia przez parafinę która okala skórę. SHE FOOT mają świetne maski regenerujące w formie skarpetek, mam nadzieję że reszta kosmetyków też sprawdzi się na wiosnę. Gabkę do makijażu kupiłam z czystej ciekawości, a spinki fryzjerskie do robienia loczków. Nie mogło też zabraknąć SEMILAC hybrydy to nowa miłość trzymają mi się 3 tygodnie a paznokcie się nie łamią a kolor który kupiłam jest prześliczny. Z kolorówki mam cień w kredce CATRICE  pięknym kolorze, błyszczyki jeden z EVELINE pachnie winogronowo Mniami! a błyszczyk z DR IRENY ERIS to piękny koral, ciekawe jak będzie się spisywał. No i puder sypki, który jest bardzo miałki ale o nim na pewno będzie oddzielny post.





















Macie jakieś kosmetyki w powyższych zdjęć lubicie ? Używacie ? 



18 komentarzy:

  1. Produkty evree są świetne, sama mam krem do rąk i stóp

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio jak sprzatalam lazienke to czesc kosmetykow odlozylam na pralke - chcialam cos z nimi zrobilic przejrzec ewentualnie rozdac, przcyhodze z pracy a one stoja tam gdzie wczesniej. I jak to cos zrobic;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w szufladach ale miejsce mi się kończy ;p

      Usuń
  3. uwielbiam ten czerwony krem do rąk z evree :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Noszę go cały czas ;) Jeden z ładniejszych odcieni tej firmy ;)

      Usuń
  5. Same wspaniałości. Lubię kosmetyki Evree.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling Eris bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mało wydajny, albo ja taka duża jestem hihihi

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...