31 maja 2015

Dove - Jestem piękna bo ?

Nigdy nie byłam zwolenniczką żeli Dove z których owa firma jest bardzo znana i chyba każdy na świecie zna tą firmę. Ale tym razem było inaczej ponieważ firma bierze udział w bardzo ciekawej kampanii. NaroDove Piękno która ma na celu sprawić by polki poczuły się piękne.



Wracając do tematu, miałam możliwość przetestowania kilka produktów i to nawet w postaci więcej niż jednej butelki żelu, ponieważ min. Dove pojawił się w Shinyboxie. Zatem zapraszam Was serdecznie na wycieczkę po produktach Dove.

ODŻYWCZY ŻEL POD PRYSZNIC DOVE CARING PROTECTION DO SKÓRY SUCHEJ

Rozwiązaniem problemu wysuszenia skóry jest odpowiednia pielęgnacja – delikatne oczyszczanie połączone z nawilżeniem skóry, pozwala już na etapie kąpieli zatroszczyć się o jej kondycję. Dlatego warto wybrać kosmetyki o bogatej, zaawansowanej formule - takie jak Dove Caring Protection żel pod prysznic z formułą Nutrium Moisture™ i naturalnymi olejkami z nasion słonecznika i z soi, które regenerują naskórek – wiążą wodę i zapobiegają jej odparowaniu, a także pomagają przywrócić równowagę hydrolipidową skóry. Mam wrażenie że zapach żelu jest bardzo podobny do czystego prania, kojarzy mi się ze świeżością i wiosną. Nowa szata graficzna jest podobna do poprzedniej mimo wszystko wygląda lepiej nadal prosto i minimalistycznie ale również bardzo czytelnie.
Mam wrażenie że smaruję moje ciało nawilżającą emulsją. Żel jest kremowy o białym kolorze na skórze zachowuje się bardzo dobrze.


ŻEL POD PRYSZNIC DOVE PURELY PAMPERING MLECZKO KOKOSOWE Z PŁATKAMI JAŚMINU

Chyba mój ulubiony żel mam drugie opakowanie i bardzo przyjemnie się go stosuje. Połączenie kokosa i jaśmin nie jest oczywiste, powiedziałabym że w zapachu jest to połączenie kwiatowo kremowe z nutą kokosa w tle bez słodkich nut. Otocz swoje ciało słodkim zapachem mleczka kokosowego i eterycznymi nutami płatków jaśminu, zapewniając swoim zmysłom kojącą terapię. O piękną skórę i jej odpowiednie odżywienie zadba formuła Nutrium Moisture™.


ODŻYWCZY ŻEL POD PRYSZNIC DOVE DEEPLY NOURISHING

Klasyka, klasyka i jeszcze raz klasyka. Nawilżający żel  o klasycznym i charakterystycznym zapachu Dove. Pamiętam jak w dzieciństwie moi rodzice stosowali Dove i właśnie najczęściej ten klasyczny żel i kostkę myjącą. Odkryj prawdziwe piękno i pozwól sobie na odżywczy seans z Dove Deeply Nourishing – prawdziwym klasykiem gatunku. Odżywczy żel pod prysznic Dove zawiera formułę NutriumMoisture™, dzięki czemu unikalna kompozycja składników nawilżających została wzbogacona o lipidy identyczne z tymi naturalnie występującymi w skórze. Wchłania się i doskonale odżywia warstwy naskórka podczas kąpieli. 


DOVE KREMOWA KOSTKA MYJĄCA

Kremowa kostka Dove składa się w ¼ z kremu nawilżającego, dzięki czemu już podczas mycia pielęgnuje skórę, przywracając jej prawidłowy poziom nawilżenia. Ponadto zawiera niezwykle delikatne składniki myjące, skutecznie oczyszczające skórę, nie powodując podrażnień. Idealnie usuwa zanieczyszczenia, jak i makijaż. Neutralne pH zapewnia prawidłowy odczyn powierzchni skóry. Zawiera delikatną, oryginalną kompozycję zapachową. Odpowiednia do wszystkich rodzajów skóry i dla osób w każdym wieku.


DOVE PURELY PAMPERING KREMOWA KOSTKA MYJĄCA COCONUT MILK

Kremowa kostka myjące Dove coconut milk rozpieści zmysły wspaniałym zapachem kokosa oraz płatków jaśminu. Zawiera ¼ kremu nawilżającego, dzięki czemu nie wysusza skóry, jak zwykłe mydło. Posiada specjalnie wykreowaną kompozycję zapachową, gdzie dominuje regenerujący zapach kokosa i płatków jaśminu. W składzie znajdziemy zarówno substancje nawilżające, jak i lipidy analogiczne do tych naturalnie występujące w skórze. Dzięki temu nie tylko skutecznie oczyszcza skórę, ale pozostawia ją gładką miękką. 



Kostki myjące przyznam że nie były docenianie odkąd stosowałam mydła w płynie. To dlaczego zmieniłam zdanie? Bo ktoś mi zapłacił ? Nie ! Bo jak analizowałam wszystkie kosmetyki to faktycznie można stwierdzić że kostki myjące ma naturalne PH i zdarza mi się zmywać nią makijaż, choć z oceną demakijażu muszę jeszcze poczekać.

Podsumowując jeśli szukacie nawilżenia to chyba ta wersja żółta  z olejem słonecznikowym jest najbardziej odżywcza. Chciałam dodać że żele występują w kilu pojemnościach : 250ml, 400ml oraz 750ml i bardzo często są na promocjach np. w Hebe. Kosztują około 11 złotych a kostki myjące około 3 złotych.

A zadanie dnia jest takie, dokończ zdanie : Jestem piękna, bo ...... ;) 


Miłego dnia !





2 komentarze:

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...