6 maja 2015

LIRENE KREM DO STÓP 5 W 1 HYDROUREA - THE BEST !


Przeglądając zdjęcia na komputerze zobaczyłam że mam stare zdjęcia mojego ulubionego kremu do stóp, wspominałam już o nim na YouTube ale nic o nim nie pisałam na blogu. Czas to nadrobić, ponieważ jest to najlepszy krem drogeryjny do stóp.

Krem możecie kupić praktycznie w każdej drogerii i kosztuje około 16 zł za 75ml.
Pachnie pięknie, nie czuć tu mentolu ani żadnej substancji typowej dla kremów do stóp. 
Kompozycja zapachowa powinna się spodobać nawet wymagającym osobą.

Konsystencja kremowa ale półprzejrzysta, bardzo dobrze się rozprowadza i jeszcze szybciej wchłania choć chwilę musimy poczekać. Nie mam się do czego przyczepić. I nie piszę tego wbrew sobie.


Krem jeśli chodzi o swoje właściwości jest mocny i faktycznie działa. Mocno i szybko nawilża, skóra po aplikacji jest miękka i gładka. Efekt jest szybko widoczny. Ma również działanie zmiękczające, także w przypadku "wymagających" stóp się sprawdzi.


Skład ma dobry, wysokie stężenie mocznika robi swoje w połączeniu z resztą składników.
A co do składu to zapraszam do filmu tam na przykładzie innego kremu ale też z Lirene omawiam składniki INCI.
Same zadecydujcie czy warto, według mnie tak.


 Pozdrawiam,



2 komentarze:

  1. Faktycznie świetny produkt. Rogowacenie trzyma w ryzach jak żaden inny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, teraz testuje inne ale żaden nie jest tak świetny !

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...