24 maja 2015

Nowości majowe na blogu MagdaLaPerle

Kolejne nowości które pojawiły się u mnie w kosmetykach. Niektóre kosmetyki już testuje a niektóre czekają na swoją kolej. Żałuje tylko że moje szuflady nie są z gumy i muszę zastanowić się poważnie gdzie mam to wszystko trzymać. Mimo wszystko ja nada czuję niedosyt i chęć posiadania nowych kosmetyków. Możliwe że ponownie wskrzeszę blog do aktywności. A wy co nowego nabyłyście ?


Z kolorówki przybyły mi dwa nowe korektory, ponieważ pozostałe w formie płynnej wykorzystałam, a ja przecież stosuje korektor na co dzień więc skusiłam się na Inglota w żółtawym odcieniu i na Bell w odcieniu typowo beżowym. Zaczął się też sezon ślubny więc musiałam nabyć nowy trwały eyeliner. A kredka była na promocji ;-)


To że moje rzęsy są kiepskie to już wiemy i chciałabym wreszcie zawalczyć o nie. Nie zdecydowałam się na rzęsy 1:1 więc kupiłam L'biotica serum, oby mnie nie uczuliło.



Biorę udział w małej współpracy z marką Dove i otrzymałam kilka produktów.


Wszystko i nic czyli antyperspirant, mój ulubiony wracam do niego od lat. Czasami zdradzam z Rexoną ale i tak Lady jest lepsza. Samoopalacz w kremie, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi, a jako że bladzioch ze mnie to warto się trochę "pokolorować" .
Krem do rąk o pięknym zapachu i mam nadzieje że o tak samo dobrych właściwościach.



Weszła nowa seria kosmetyków Tołpa i warto się nimi zainteresować. Moja skóra jest kapryśna i mam nadzieje że Atopic jej pomoże.

To na tyle, kilka nowych produktów mam nadzieję że pojawią się recenzję przynajmniej niektórych z nich. A was zapraszam już dziś na nowe pierwsze wrażenie, tym razem testowałam podkład z Bell.



Ciao!


2 komentarze:

  1. Interesujące produkty z Tołpy, ciekawe jak się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ciekawi emulsja do mycia, oby była łagodna.

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...