1 czerwca 2015

Dbamy o nasze paznokcie | Oliwka do paznokci Delawell


Prawda jest taka że nie zawsze mam ochotę na pielęgnację skórek wokół paznokci. Zawsze znajdę wymówkę, a to jestem zmęczona, a to za późno już i mogłabym wymieniać w nieskończoność.
Wszystkiego idzie się wyuczyć i gdy miałam duże problemy z paznokciami i skórkami zaczełam używać oliwki z firmy Delawell. Jest to produkt dostępny w Hebe za około 25 zł za pojemność 15ml.


Opakowanie to mała szklana buteleczka z pipetą w której zamknięte są świetne składniki o któ®ych zaraz napiszę. Zapach dość neutralny, nie przesadzony. Same kompozycje naturalne i przyjemne dla naszej skóry ale też dla węchu. Konsystencja oleista ale gdy nałożymy krople i wetrzemy szybko się wchłania.



Oto skład, który jest bardzo przyjemny, możemy znaleźć olej winogronowy który będzie działał wygładzająco, olej migdałowy, który działa na podrażnienia kojąco ale także zawiera witaminy.
olej rycynowy o którym chyba nie muszę pisać, wspomnę tylko że jego głównym zadaniem jest wzmacnianie. Olej jojoba ( jak czytacie nazwę tego oleju ? słyszałam już tyle wersji że sama nie wiem która jest poprawna). Olej annato o którym dużo nie słyszałam muszę się do edukować.
A także witaminy A i E które również pozytywnie wpłyną na właściwości olejku. 




Po regularnym stosowaniu oliwki możecie zauważyć znaczną poprawę stanu skórek ale nie tylko. Ponieważ oliwka wpływa też na odrastające paznokcie. Jest w stanie uratować rozdwojone paznokcie oraz zakrwawione skórki tylko trzeba poświęcić trochę czasu na pielęgnacje. Myślę że warto zaopatrzyć się w dobry kosmetyk do co tygodniowego manicure. Polecam też nie tylko na paznokcie ale też na suche miejsca na ciele typu łokcie. 


A wy macie swoją ulubioną oliwkę do skórek ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...