21 czerwca 2015

Nowości na lato już na blogu ! Bardzo dużo Nowości !

Mam wrażenie że ostatnie tygodnie były bardzo aktywne jeśli chodzi o kosmetyki, ponieważ kolejny post to taki na którym pojawią się nowości, i mam tutaj na myśli kolorówkę ale nie tylko również pielęgnację a także prezenty od Lirene i Under Twenty. Zatem przechodzimy do zdjęć i krótkiego opisu. Zdjęć jest dużo ponieważ bardzo dużo jest kosmetyków. Taki freak kosmetyczny ze mnie.



Piękny róż o którym na pewno opowiem w filmie z nowościami, wygląda przeciętnie a jest to cudo wypiekane w słoiczku. 


Klasyk od MaxFactora, jestem ciekawa czy zmienili formułę.


Nowość której nie ma jeszcze w sklepach ale pierwsze wrażenie pojawi się u mnie na kanale.


Ulubione serum z wysoko półkowych produktów było w gratisie.


Korektor DW to kolejny klasyk uwielbiam go.


Krycie tych lakierów jest fenomenalne !


Tutaj chyba komentarz jest zbędny ;) 


Piękny kolor na jesień albo na stopy.


Nowa seria wypiekanych cieni z Bell, jestem bardzo ciekawa.


Delikatny żel, lekko napinający pod oczy z kwasem hialuronowym.



Nowość z Gosha, pomadki matowe niah, niah, już nie mogę się doczekać kiedy się pomaluje.


Baza pod cienie z Catrice, chyba czas na jakąś recenzje porównawczą.


Limitowana edycja rzęs od Katy Perry ;)


Paleta do brwi od Catrice. 


Maska odświeżająca do twarzy.


Szukałam szamponu który dobrze oczyści skalp, ciężko coś powiedzieć ponieważ dopiero teraz testuję.


Ciekawy kosmetyk niby baza ale z kolorem.


Kilka pędzli poszło ostatnio do kosza, niestety po kilku latach "wykończyły" się także miło mi że dostałam niespodziankę od Nanshy.


Bez lateksu!



Tusz i puder kupiłam na promocji aby przetestować.


I czas na produkty Lirene i Under Twenty : 













Zapomniałabym o Misslyn, paleta cieni i kredki do oczu. 
Chyba o niczym nie zapomniałam, wiem że sporo tego więc teraz można leżeć i pachnieć, a tak na serio to zabieram się za porządki domowe a Wam życzę udanego dnia ! 


Pozdrawiam,



7 komentarzy:

  1. ciekawia mnie rajstopy w sprayu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda mnie też ale pogoda nie dopisuje ;)

      Usuń
  2. Róż jest przepiękny, w moim guście :) Ogólnie widzę mnóstwo świetnych nowości, będę czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już używam i nie mogę się doczekać aż je pokażę ;)

      Usuń
  3. Tyle produktów od Lirene, cudo, zazdroszczę! 2000 Calorie MF kiedyś była moją ulubioną, ale ostatnio porzuciłam ją na rzecz Million Lashes L'Oreala. Ten wypiekany róż wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż jest rewelacyjny i wygląda pięknie !

      Usuń
  4. Ten zestaw pędzli wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...