15 lipca 2015

MAKIJAŻ DZIENNY Z CZARNĄ KREDKĄ NA LINII WODNEJ | MAGDALAPERLE

Dawno na blogu nie było dziennych makijaży, w ogóle dawno nie było makijaży zatem zaczniemy powrót do korzeni z dzisiejszym dziennym makijażem. Mimo tego iż mamy zaznaczoną powiekę czarną kredką makijaż w delikatnych brązach nada się na dzień ale też na wieczór. Zdaję sobie sprawę że nie wszyscy stosują pełen makijaż na co dzień. Zapraszam was do obejrzenia kilku ujęć.
Poniżej też znajdziecie listę kosmetyków zastosowanych do makijażu.


Brwi zaznaczyłam paleta z inglota i cieniem matowym nr 378
Przeczesałam dodatkowo tuszem przeźroczystym z Miss sporty.
Korektor pod oczami to Inglot nr 91 połączony z korektorem płynnym Bell nr 01 
Jako podkładu użyłam produktu z Bell fluidu matującego w odcieniu 01 
Całość przypudrowałam pudrem sypkim dr Irena Eris translucent.



Do cieniowania na oku użyłam palety avon Luxe Cocoa Couture, 4 odcieni brązu i beżu.
Kredki zastosowałam dwie jedna Avon Arabian glow i kredki czarnej Glazel.





Kolejna rzecz to rzęsy moje mi bardzo wypadły, więc zabieram się za stosowanie odżywki z Lbiotica , przy makijażu użyłam Ardell chyba 318 połówki, które niestety nie dają rady przy moich lichych rzęsach i powinnam założyć całościowe rzęsy.








Jak wam się podoba makijaż bardzo szybko się go robi a jest dość efektywny i sprawia wrażenie kociego oka, dzięki za oglądanie i podzielcie się w komentarzu waszymi opiniami.
Całuje M.

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, chociaż nie przepadam za czarną kreską na linii wodnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to różnie jak czarna kreska na linii wodnej to dolna powieka musi być podkreślona ;)

      Usuń
  2. Ja swojego czasu pol zycia nosilam czarna kreske na wodnej :P Sentyment pozostal ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również kiedyś malowałam linię wodną oka na czarno ale od kilku miesięcy pozbyłam się tego nawyku. Kto wie może jeszcze czasem spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...