14 lipca 2015

Timotei with Jericho Rose, Szampon i odżywka do włosów `Moc i blask`

Na moim blogu nie znajdziecie recenzji produktów Timotei, ponieważ takich nie kupuję. Mało tego podchodziłam do nich dość negatywnie. Dostałam propozycje przetestowania produktów w zamian za rzetelną recenzję w której mogę napisać co mi się podoba a co nie. Zgodziłam się ponieważ byłam ciekawa czy moje zdanie będę podtrzymywać czy może też ulegnie ono zmianie. Zatem zapraszam do czytania dalszej części.


Testowałam zestaw, szampon i odżywkę z wyciągiem z alpejskich ziół, które według producenta wydobędą blask z włosów oraz wzmocnią je. Główny składnikiem ma być ekstrakt róży z Jerycha, która doda energii i witalności włosom. Pomyślałam że wypiszę plusy i minusy powyższych produktów aby zobaczyć jaki będzie bilans końcowy. 


Plusy:
Na pewno cena ( około 8 złotych za sztukę) oraz dostępność ( w każdej drogerii). Kolejny plus to zapach lekko kwiatowy ale nie nachalny, natomiast nie utrzymuje się długo. Opakowanie również jest wygodne i proste w stosowaniu, dodatkowo całe opakowanie może być recyklingowane. Szampon dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy. Konsystencja tak na prawdę jest idealna i tutaj nie można się przyczepić do żadnego z produktów. Nie powodują podrażnień ani uczuleń nie widziałam też przesuszenia. Wszystkie plusy tyczą się szamponu jak i odżywki.


Minusy:
Niestety ale głównym minusem jest brak rekomendowanych właściwości w przypadku odżywki, możliwe że jest to produkt dla moich włosów ( rozjaśnianych ) za słaby. Nie widzę zauważalnego efektu wzmocnienia i blasku. Jedyne co to ułatwienie w rozczesywaniu ale również bardzo przeciętne. Nie nabłyszcza może nieco wygładza. Ostatni minus to wydajność, nie jest ona duża wręcz przeciwnie mam wrażenie że szybko się kończy odżywka jak i szampon. Po prostu muszę dużo produktu zastosować na jednorazowe użycie.


Skład szamponu :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Selaginella Lepidophylla Aerial Extract, Thymus Vulgaris Flower/Leaf Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Artemisia Dracunculus Leaf/ Stem Extract, Trehalose, Gluconolactone, Adipic Acid, Sodium Sulfate, Glycerin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Dimethiconol, Dimethiconol/Silsesquioxane Copolymer, Parfum, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, Laureth-23, Disodium EDTA,PPG-12,Propanediol, Benzophenone-4, BHT,Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 42051, CI 47005


Skład odżywki : ( niestety nie znalazłam wersji pisanej online) 


Jeśli wasze włosy są normalne i nie są bardzo wymagające myślę że ten zestaw dla was się sprawdzi. 
Gdy macie ochotę na testowanie nowych kosmetyków powyższe krzywdy wam nie zrobią. Także ja się cieszę że mogłam przetestować dla was i ocenić a do was należy decyzja czy kupicie czy nie.

Dziękuję za przeczytanie i czekam na komentarze odnośnie kosmetyków Timotei, jestem ciekawa waszych opinii.

Pozdrawiam, M. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...