18 lipca 2015

Tołpa, Botanic, Białe Kwiaty, Orzeźwiający tonik - mgiełka 2 w 1


Czasami zastanawiamy się jaki nowy produkt przetestować z pielęgnacji, szukamy czegoś nietypowego, czegoś wartego uwagi. Tak było w moim przypadku niby szukałam toniku ale sama nie wiedziałam czego chce i jakich dokładnie właściwości oczekuje. Myślałam nad kosmetykiem innowacyjnym o takim który mnie zaskoczy i będę mogła o nim pisać i cieszyć się że znalazłam coś wartego uwagi. Taki jest właśnie produkt o którym dzisiaj poczytacie na blogu. 


Dzisiaj opiszę kosmetyk z firmy Tołpa, którą lubię i często korzystam z ich produktów. Otóż tonik - mgiełka produkt 2 w 1 ma pojemność 150 ml i kosztuje około 20 złotych a dostępny jest w lepszych drogeriach lub sklepie internetowym. 


 Na początku zaciekawiło mnie opakowanie ponieważ jest w klasycznej plastikowej butelce ale zawiera atomizer z rewelacyjnym rozpylaczem który tworzy cudowną mgiełkę. Nie rozpyla strumieniem. Mogłabym się jedynie przyczepić do naklejki na opakowaniu która miała lekką tendencje do odklejania się. Poza tym całość bardzo mi się podoba.


Zapach toniku jest bardzo przyjemny, świeży, lekko kwiatowy. Nie uczula i nie podrażnia skóry. 
Skład ma całkiem dobry, składa się z  róży stulistnej, jaśminu, stokrotki i wody różanej która jest w składzie na drugim miejscu. 


Skład: Aqua, Rosa Damascena Flower Water, Polysorbate 20, Peat Extract, Rosa Centifolia Flower Extract, Jasminium Officinale Flower Extract, Bellis Perennis Flower Extract, Glycerin, Xanthan Gum, Potassium Phosphate, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide, Parfum, Benzyl Alcohol, 
Salicylic Acid, Sorbic Acid.


Stosowałam go na różne sposoby, oczywiście jak klasyczny tonik który przywracał odpowiednie pH skóry, i miałam wrażenie oczyszczonej, gładkiej cery. Był też pomocny przy maseczkach z glinki, kiedy spryskiwałam całą maseczkę aby nie zastygła. Odświeżałam twarz w czasie upałów albo po zabiegach kosmetycznych. Próbowałam też aplikować na makijaż, który nie rozpłynął się po aplikacji a miałam odczucie odświeżenia. Warto wspomnieć że kosmetyk nie klei się na skórze i nie szczypie nawet jak dostanie się do oka. Nie widziałam nawilżenia raczej "napięcie" skóry ale taki efekt też mi się podoba.


Podsumowując, jest to na prawdę bardzo dobry kosmetyk za przyjazną cenę i dodatkowo ma same dobre właściwości. Próbowałyście? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...