8 września 2015

Dermo, Atopic - Lipidowa Emulsja do Mycia Twarzy i Ciała


Dzisiaj zachęcam do przeczytania notki dotyczącej emulsji do mycia twarzy i ciała z firmy Tołpa z serii atopic która weszła na rynek niedawno. Miałam wielkie nadzieje dotyczące mycia twarzy ale o tym za chwile. Za 100ml produktu musimy zapłacić ok 38-40 Złotych. Opakowanie jest plastikowe i wygodne, łatwo wydobywa się kosmetyk zobaczymy jak to będzie jak produkt będzie się kończył. 



Emulsja to idealne określenie konsystencji produktu, który jest bezzapachowy i bardzo delikatny, w kolorze bieli. Produkt nie zawiera silnie myjących detergentów i słabo się pieni . Mam wrażenie ze myje się mleczkiem nawilżającym. Jeśli chodzi o mycie ciała jestem zadowolona jest to bardzo delikatny kosmetyk i nie podrażnia ani nie wysusza. Działa ochronnie na przesuszone miejsca.  Niestety rajstop w sprayu nie domyje dokładnie, tak samo jak kremów BB do ciała. O tyle do twarzy się nie nadaje tzn nie nadaje się do zmywania makijażu nawet nie radzi sobie z podkładem nie mówiąc już o demakijażu oczu. 



Wyczytałam też na opakowaniu że kosmetyk nie zawiera :
alergenów
sztucznych barwników
PEG - ów
SLS-u
mydła
silikonów
oleju parafinowego
parabenów i donorów formaldehydu



Podsumowując osoby z Atopowym Zapaleniem Skóry mogą wypróbować. Wykorzystam go do ciała, myśle ze zadowolone bedą osoby o bardzo wrażliwej skórze które nie mogą używać żeli pod prysznic z mocnymi detergentami.

Jesteście zainteresowane?

12 komentarzy:

  1. Z tej serii miałam olejek pod prysznic, krem do rąk oraz emulsję. Najlepiej się sprawdził krem do rąk, działał cuda. Zapach to jego duży minus, intensywny, apteczny. Olejek tez był całkiem spoko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też krem jeszcze nie stosowałam aby się wypowiedzieć, mam jeszcze jeden produkt taki balsam pod prysznic ciekawe jak się sprawdzi.
      Tak czy siak chyba wolę wersję z czarną różą z Tołpy, wypróbuj krem do rąk właśnie z tej serii pachnie pięknie wręcz cudownie ;):)

      Usuń
  2. lubie tołpe ale mam kilka do zucia podobych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosowałam ten bo chciałam zobaczyć jak moja skóra zareaguje na produkt bez sls ;)

      Usuń
  3. Lubie kosmetyki Tolpy, ale tego nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tołpy jeszcze nie testowałam ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Super, to inne produkty przetestuje i też napiszę recenzję ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...