14 września 2015

Diament z firmy PUPA

Dzisiaj przedstawiam mały diament z firmy Pupa. Jest to mała paleta do makijażu zawiera bazę pod cienie, cienie oraz błyszczyki. Opakowanie jest plastikowe koloru fioletowego kupiłam je na bardzo dużej promocji. Niestety był to nie przemyślany zakup. Ale jeśli już mam to postanowiłam przetestować szczególnie byłam ciekawa bazy pod cienie ponieważ z tej firmy jeszcze nie miałam. Paleta posiada w środku lusterko dobrej jakości co do opakowania miałam wątpliwości ponieważ jest nie wygodne, ale gdy mi spadło nie rozwaliło się a zawartość w środku pozostała nie naruszona. Zestaw kolorów to kwestia gustu, postanowiłam wykonać makijaż u chciałam zobaczyć czy przetrwa do wieczora. Pojemność całego zestawu to 7,55g. Kosmetyk produkowany jest w Tunezji.




Zatem przejdźmy do oceny palety. Zacznijmy od 3 błyszczyków. Kolor czerwony to błyszczyk który ma zupełnie inną, bardziej gęstą konsystencję do tego dobrze kryje i utrzymuje się najdłużej z całej trójki. Odcień jest neutralny nie ma tonów chłodnych np. niebieskich ale nie ma też tonacji ciepłych np. pomarańczowych. Efekt koloru możemy docelowo wybierać im mniej produktu tym bardziej naturalny efekt. Kolejny to piękny bez drobinkowy łososiowy błyszczyk, który wygląda naturalnie i daje odrobinę koloru, najbardziej go lubię z całego zestawu produktów do ust. Daje efekt mokrych ust. Trzeci to najmniej trafiony a można by powiedzieć, wcale nie trafiony błyszczyk w kolorze jasnego różu z brokatem. Nie wiem do którego makijażu go wykorzystam. Wszystkie z nich są bardzo ale to bardzo klejące przez co utrzymują się na ustach bardzo długo jak na błyszczyk. Ale przy silnym wietrze dostaniemy szału od posklejanych włosów.




Co do bazy to na pewno delikatnie podbija kolor cieni i lepiej się trzymają dodatkowo bardziej się przyklejają i można oko cieniować na "zakładkę" dzięki czemu produkty nakładane na bazę będą trwalsze. Natomiast nie wytrzymują 12 godzin. Nie jest to super mocna baza, raczej nie sprawdzi się na wszystkich powiekach. Na tych bardzo tłustych może się rolować. Musimy też uważać z ilością nakładanego kosmetyku. 


górny rząd bez bazy, dolny z bazą

Co do cieni to tak wszystkie są na pigmentowane dobrze, pierwszy jasny róż jest satynowo matowy ładnie i równomiernie nakłada się na oko. kolejny to pośredni brązowo złoty odcień który jest mocno perłowy i intensywnie odbija światło. Ślicznie będzie wyglądał przy niebieskiej tęczówce. Ostatni to brąz również perłowy ale nieco inna perła ponieważ już nie odbija tak światła jest bardziej trójwymiarowy wygląda pięknie. Rozcierają się dobrze ale odrobinę tracą wtedy pigment i należy kilka warstw nałożyć aby kolor był taki jak w opakowaniu.

Lubicie kosmetyki firmy Pupa? ( zawsze ta nazwa mnie śmieszy ;) ).



6 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki Pupa, szczególnie pudry brązujące i miałam kiedyś super pomadkę. Cienie też kiedyś miałam ale troszkę za delikatne były.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię róże mają fajne wykończenia ;)

      Usuń
  2. Nie przekonuje mnie ten zestawik, wyglada jak zabawka dla dziecka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ale skusiłam się na promocję i myślałam że przetestuje ;)

      Usuń
    2. Mnie też nie.
      Ps: o ile mnie pamieć nie myli to pupa po włosku to laleczka

      Usuń
    3. Możliwe nie znam włoskiego, ale nazwa zabawna ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...