25 października 2015

Vaseline




Firma Vaseline jest mi znana od bardzo dawna, pamiętam jak moja mama stosowała kosmetyki tej marki jak jeszcze w Polsce nie były dostępne. Teraz natomiast możemy się cieszyć obecnością owych kosmetyków również w Polsce. Na początku chciałam spróbować tylko jednego produktu a mianowicie mleczka w sprayu, finalnie okazało się że przetestowałam więcej kosmetyków. Dzisiaj napiszę o trzech, natomiast niech was to nie zwiedzie ponieważ testuję jeszcze inne produkty.

Zaczniemy od podstaw, czyli od klasycznej wazeliny która ma wszechstronne zastosowanie.






Vaseline -to 100% czysta, trzykrotnie oczyszczana wazelina o najwyższej jakości, jest półprzeźroczysta i praktycznie bezzapachowa. Wazelina to swoista bariera ochronna na moją skórę.
Głównym atutem jest fakt iż utrzymuje wilgoć w naskórku i skóra się nie przesusza. Ja głównie stosuje na usta w celu ochrony przed zimnem, stosuję przy zabiegu henny jako ochronę.
Działa też bardzo dobrze regenerująco na suche partie na na ciele lub twarzy.

Zdaję sobie sprawę że jest to czysta parafina i nie każdy jest przychylny temu składnikowy ale myślę że w niektórych sytuacjach może być potrzebna. Podoba mi się konsystencja jest inna niż wazeliny które stosowałam poprzednio, nie klei się i jest gęsta. Nie jest to lek i nie będzie leczył ale na pewno pomoże w łagodzeniu i regeneracji skóry.







Ulubiony kosmetyk ostatnich miesięcy, latem stosowałam go bardzo często tak samo jak na początku jesieni. Jest to mleczko/balsam w bardzo lekkiej formie sprayu. Rozpyla się idealnie i mega szybko wchłania. pozostawia skórę lekko nawilżona. Sprawdzi się na codzień rano, odrazu po prysznicu.
Bardzo wygodnie się rozpyla i ta forma aplikacji jest dla mnie rewelacyjna. Nie sprawdzi się u osób z bardzo suchą skórą. Lubię to mleczko za coś jeszcze a mianowicie kakaowo czekoladowy zapach, który jest intensywny i długo się utrzymuje. Pięknie pachnie, warto by było zrobić jeszcze wersję kokosową.






Ostatni kosmetyk to krem do rąk. Który zawiera wyciąg z aloesu oraz wazelinę. Miał to być preparat który wzmacnia paznokcie oraz nawilża przesuszoną skórę rąk.
Krem jest bardzo lekki jeśli chodzi o formułę, wchłania się natychmiastowo można włożyć do torebki będzie to idealne rozwiązanie. Nie zauważyłam różnicy w kondycji paznokci poprzez stosowania kremu. Ostatnia rzecz to zapach kojarzy mi się z dzieciństwem co pozytywnie wpływa na stosowanie kremu.

Używałyście kosmetyków marki Vaseline  ?

Pozdrawiam,

Magdalena 

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty z tej firmy a najbardziej kosmetyki do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ust nic nie mam, ale chętnie przetestuje.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że przypadł Ci do gustu ;)

      Usuń
  3. Kojarzę firmę jednak nie próbowałam jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...