3 listopada 2015

Nanshy marvel 4 in 1 gąbeczka do podkładu beauty blender sponge

Cześć dziewczyny!

Recenzja na którą wielu czekało, testowałam na serio bardzo długo z różnymi podkładami i korektorami. Analizowałam wszystkie aspekty gąbki oraz kształt. Dlaczego jest taki a nie inny. Czy się opłaca czy nie i jak się ma jakościowo do Beautyblendera? Na te wszystkie pytania otrzymacie odpowiedz poniżej. Zapraszam do czytania.


Co to za firma ?

Nanshy od kilku lat jest wiodącą na rynku w Wielkiej Brytanii firmą zajmującą się dystrybucją akcesoriów do wizażu , sprzedażą materiałów kosmetycznych oraz pielęgnacyjnych. W tym roku  weszła na rynek polski z czego bardzo się cieszę. Nanshy brytyjska firma wspierająca działania przeciwko przemocy wobec zwierząt Cruelty Free International. Wszystkie pędzle Nanshy zaprojektowane są z najwyższej jakości syntetycznego włosia, niezwykle miękkiego i przyjaznego w dotyku. Pędzle syntetyczne są w pełni bezpieczne dla osób posiadających alergie.


Dzisiejszym tematem będzie gąbka do nakładania makijażu MARVEL 4 w 1 Makeup.
Gąbeczka kosztuje niecałe 6 funtów w Anglii, w Polsce około 28 zł. Czyli cena bardzo dobra, ponieważ niedrogo.

Gąbka według producenta jest: 

  • Łatwa w użyciu, łatwa w pielęgnacji - zmywalna i wielokrotnego użytku
  • Bez lateksu, antyalergiczna 
  • Można nią aplikować wszelkiego rodzaju kosmetyki : płynne, suche, mineralne



Gąbka przychodzi do Nas w bardzo ładnym opakowaniu, względy estetyczne są dla mnie ważne ale można ją również suszyć w tym opakowaniu jeśli odpowiednio ją ustawimy. Za to sama gąbka jest miętowa! Piękny kolor i teraz bardzo charakterystyczny, bardzo dobre posunięcie teraz tylko ten kolor gąbki będzie się kojarzył z firmą Nanshy.


Gąbka zwiększa swoją objętość przy pełnym zmoczeniu wodą, należy to robić dokładnie i bardzo mocno wycisnąć. Wtedy wszystkie właściwości gąbki są zachowane. Zwiększa swoją objętość co najmniej dwukrotnie i jest gotowa do zastosowania. Schnie standardowo jak to gąbki.  Gąbka jest porowata, bardzo elastyczna i sprężysta. Twardsza niż BB. Wielkością dorównuję swojej konkurencji. 




Nie zawiera lateksu i jest porowata dzięki czemu nie pije tyle podkładu niż zwykłe lateksy i jest też od nich bardziej miękka. 

Uważam że ma idealny kształt, szpic u góry pozwala na nakładanie w okolicach nosa i pod oczami każdego produktu jaki chcemy. i robimy to bardzo precyzyjnie.
Wygodnie trzyma się ją w ręce, nie wypada. Tył gąbki idealnie rozprowadza podkład na dużych powierzchniach. Płasko ścięta część dobre się sprawdza przy nakładaniu kremowego brązera.



Gąbeczkę stosunkowo dobrze się myję i łatwo z niej przy pomocy mydła w kostce usunąć resztki podkładów.



Efekt nałożenie podkładu tą gąbką to efekt jednolitej i wygładzonej cery. Gąbka przy aplikacji lekko odbija od skóry, także nie ma możliwości zrobienia sobie "plam". Podkłady, korektory rozkładają się idealnie pod wpływem zmoczonej gąbeczki. Osobiście polecam !

Miałyście ? Macie? A może chcecie kupić ?


WAŻNE LINKI :

Facebook Nanshy POLSKA - KLIK
Strona Nanshy - KLIK
Instagram Nanshy - KLIK


11 komentarzy:

  1. Ja myślę poważnie o zakupie podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto tą kupić bo w porównaniu jakości do ceny to idealny wybór ;)

      Usuń
  2. Dotąd nie używałam gąbeczek w makijażu. Nanshy mnie kusi pędzlami póki co, ale jak czytam ten produkt też mają fajnej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie ;) Na razie miałam tylko oryginalny BB, Real Techniques i Kiko. Oczywiście pierwsza zwycięża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używałam BB i byłam zadowolona.

      Usuń
  4. To w końcu jak się ma do BB? Bo wyczytałam tylko, że jest twardsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie jest twardszy i bardziej elastyczny a tak to bardzo podobny.

      Usuń
  5. Mam ją, ale nie jestem przekonana do jej używania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...