1 listopada 2015

ShinyBox Październik 2015 + poprzednie pudełeczko Wrzesień 2015


Miesięczne pudełka cieszą się nadal dużą popularnością moje znajome dość często mnie pytają czy kupuje i czy warto, na co zwrócić uwagę przy wyborze pudełka. Ja mogę się wypowiadać odnośnie jednej firmy ale nie ukrywam że raczej wole być obiektywna niż zachwalać bezpodstawnie. Tak samo jest na blogu zatem zapraszam tym razem na  pierwsze wrażenie kosmetyków z pudełka ShinyBox. Myślę że taka opcja będzie ciekawsza a jeśli jakiś kosmetyk bardzo mi się spodoba będę robić recenzję po całkowitym wykończeniu produktu. Na końcu postu jeszcze recenzja poprzedniego pudełeczka ale od Listopada ruszamy ze zmianami w formie. Tymczasem miłego czytania !



Zaczniemy od nowości, pamiętajcie że jest to pierwsze wrażenie i moja opinia może się zmienić aczkolwiek nie ukrywam że taka forma chyba bardziej mi odpowiada.


DIADEM Róż do policzków (14,50 zł / 6,5g) - produkt pełnowymiarowy
Róż rozświetlający, perfekcyjnie modeluje kształt twarzy. Polecany do każdego rodzaju skóry. Dodatkowo wypukła struktura różu pozwala na precyzyjną aplikację.

*Kolor chyba taki nie "mój" na zdjęciu wyszedł pomarańczowo w rzeczywistości jest taki brzoskwiniowy ze złotymi drobinkami. Ma dobrą pigmentacje i dość dobre opakowanie. Trwałość jest przeciętna. Gdyby nie ten kolor to może bym się przekonała.


WIBO Tusz do rzęs Queen Size (8 zł / szt) - produkt pełnowymiarowy
Maskara pogrubiająca i wydłużająca, która pozwala na uzyskanie efektu pełnych rzęs w ekspresowym tempie. Dzięki dużej, gęstej szczoteczce wygiętej w łuk maskara nadaje objętość już po kilku pociągnięciach, unosi i podkręca nadając efekt kociego spojrzenia.

*Całkiem niezła maskara, ma czarny kolor i dodaje objętości odrobine klei rzęsy ale przy tego typu maskarach to normalne. Pierwsze wrażenie pozytywne.


SUMITA Kredka do oczu (75 zł / szt.) - miniatura
Antymonowa (proszek antymonowy (tradycyjna mikstura używana przez kobiety na Bliskim Wschodzie do malowania oczu) kredka, bogata w olejki kredki umożliwiają płynną i miękką aplikację w wewnętrznym kąciku oka i nad powiekami.

*Bardzo miękka kredka, idealna na linie wodną górną i dolną, na powiekę. Super się nakłada. Potrzebuje chwili żeby zastygnąć i wtedy staje się trwałą kredką. Wielki plus!


CLARENA Caviar Push Up (76 zł / 250 ml) - miniatura 30ml
Kawiorowy krem do biustu z efektem Push Up. Krem zawiera Voluform™, czyli kompleks aminokwasów, który działa na trzech płaszczyznach. W pierwszej fazie jego działania następuje detoksykacja skóry, w drugiej ujędrnienie i pobudzenie syntezy fibroblastów, w trzeciej wzrost komórek tłuszczowych.

* Z całym szacunkiem ale efektu Push up nie potrzebuje, natomiast z racji tematyki pudełka i walki z rakiem, znaleźliśmy preparat do biustu ja nie koniecznie stosuje takie kosmetyki często sięgam po klasyczne balsamy a nie specjalnie do tego dedykowane. Natomiast lubię Clarenę i użyłam kilka razy, ponieważ to miniaturka na długo nie starczy.



L'OCCITANE Szampon i odżywka Cytrusowa Werbena (szampon 59 zł / 250 ml, odżywka 68 zł / 250 ml) miniatury 50 ml
Szampon Cytrusowa Werbena orzeźwi włosy oraz zapewni im witalność, połysk i sprężystość. Do tego nada im zapach organicznej werbeny z Prowansji i słonecznych owoców cytrusowych.
Ultra świeża odżywka Cytrusowa Werbena pomoże rozplątać i wygładzić włosy. Pozostawi je jasne, błyszczące i łatwe do ułożenia. Do tego nada im zapach organicznej werbeny z Prowansji i słonecznych owoców cytrusowych.

* Ahh znowu ta Werbena, chyba mnie prześladuje....serio.... a tak na poważnie to bardzo się cieszę ponieważ szampon spisuje się dobrze ładnie oczyszcza i pachnie orzeźwiająco nie jest to mój ulubiony zapach ale jakoś mi nie przeszkadza. Mam nadzieje że korzystnie wpłynie na mój kolor włosów. Dobrze oczyszcza, włosy mogę myć co 2 dni, natomiast odżywka nie działa na mnie, nie widzę różnicy nawet nie ułatwia rozczesywania.


DELIA Roll-On pod oczy (12 zł / 15 ml) - produkt pełnowymiarowy
Liftingujący roll- on pod oczy z serii Hyaluron Fusion marki DELIA. Roll- on przeznaczony jest do stosowania pod oczy aby walczyć z oznakami zmęczenia i ze zmarszczkami. Posiada unikalny program +3D Hyaluron fusion stworzony dla kobiet oczekujących natychmiastowych efektów w pielęgnacji przeciwzmarszczkowej. W rezultacie stosowania zyskujesz intensywne nawilżenie do 24 h, wygładzenie drobnych zmarszczek, redukcja oznak zmęczenia, rozświetlone spojrzenie.

*Myślałam że nie będę korzystać ale zimny roll-on łagodzi i koi skórę wokół oczy więc stosuje codziennie. Szkoda że jest liftingujący, bardziej przydałby się nawilżający. Takie boxy kupują osoby raczej przed 50+ chociaż może się mylę.


To że ostatnio się nie wysypiam widać po mnie od razu, dawno nie miałam roll-on pod oczy także miłe urozmaicenie. Na pewno mocno chłodzi i delikatnie nawilża. Szybka aplikacja pozwala na stosowanie wczesnym rankiem nawet jak się spieszę do pracy. 

Pudełko mimo negatywnych opinii nie jest najgorsze popracowałabym raczej nad dobieraniem firm.
Super że była kolorówka ale może następnym razem lepszą opcją byłyby klasyki, hity internetu itp). Reszta jest spoko chyba wszystko wykorzystam.

Pamiętacie poprzednie pudełko, zawartość przetestowana także poniżej opis! 





Zacznę od peelingu bo jego byłam ciekawa. Dobry skład i ładne opakowanie to na pewno zalety. Peeling sam w sobie jest bardzo delikatny jest to forma cukrowa i bardzo ale to bardzo delikatna.
Osobiście wolę peelingi mocniejsze i do tego nie wrócę ale plus za to że dobrze nawilżał przy okazji i nie pozostawiał skóry wysuszonej.


To jest kosmetyk który otrzyma osobną recenzję ponieważ nie otworzyłam tego kosmetyku mam na chwilę obecną dużą ilość produktów do wykończenia a ten olejek ma krótką datę ważności od otwarcia zatem wybaczcie ale musicie na opinię poczekać.


Intryguje mnie dlaczego krem 15ml jest włożony w za duże opakowanie? Wygląda jak używane. Ale jeśli chodzi o sam produkt to nie podrażnił, nie uczulił i na razie lekko nawilża. Dobrze by było gdyby odrobinę rozjaśnił moje cienie pod oczami chociaż jakoś optycznie. Ahh te marzenia.


Kosmetyk o którym opowiadałam w filmie na temat moich ulubionych kosmetyków. Idealna forma aplikacji w sprayu, to coś innowacyjnego i ta forma jest dla mnie najlepsza. Super zapach taki kakaowo- czekoladowy. Lepszy taki niż kaloryczna czekolada.  Formuła bardzo wodnista i lekka. szybko się wchłania i nawilża ale bardzo delikatnie. 


Przyznam się że pół tubki już wykorzystałam, bardzo lubię to serum ja stosuje głównie na skórki a nie na paznokcie. Nie jest to szczyt nawilżenia i regeneracji ale szybko się wchłania i skórki nie są wysuszone na wiór. Powiedziałabym że przeciętny produkt. Ale coś mnie do niego ciągnie. 


Saszetek nie używałam i Mineral Spa nie wykorzystam ponieważ ma drobinki ścierające i nie zrobię tego mojej cerze. No chyba że na szyję i dekolt ale to się okaże a samoopalacz chętnie wykorzystam jak skończę mój z Sun Ozon. 

Podsumowując całkiem niezłe pudełko i mi się podobało a jak wy je oceniacie ?

Magdalena 

6 komentarzy:

  1. Nie zachwyciła mnie zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś jedyna właśnie dostaje znak że mało kogo zachwycili ;)

      Usuń
  2. No cóż..., nie było jakoś specjalnie oszałamiające to pudełko. Raczej przypadkowo i chaotycznie dobierane są te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem wrzesniowe było dużo, dużo lepsze. Tragedii nie ma, mi jednak trafiła się kredka w kolorze który zupełnie mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam czarną także mi się przyda, ale pudełko takie sobie wiem.

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...