8 lutego 2016

Manufaktura Kosmetyczna - naturalne składniki


Dziś o trzech naturalnych produktach z Manufaktury Kosmetycznej. Przetestowałam je bardzo dokładnie i mogę się na ich temat opowiedzieć. Z natury jestem bardzo ciekawa wiata dlatego też postanowiłam spróbować naturalnych kosmetyków o szerokim zastosowaniu. Na początek zdecydowałam się na trzy produkty i wybrałam: olej tamantu, hydrolat oczarowy oraz olej z pestek malin.

Cechy wspólne:

- plastikowe opakowania ( buteleczki) koloru białego ( proste i minimalistyczne).
_zamykane na zatrzask, w czasie podróży minimalnie oleje się wylały także nie polecam brać ich w podróż.


Zastosowanie, właściwości, opinie : 

Olej Tamanu ( z drzewa tamanu) 

cena 28 zł za 50 ml

Produkt o zapachu "Maggi" (przyprawy do zup).
Stosowany na twarz i na całe ciało, ja stosowałam głównie na ciało a dokładnie na suche miejsca na skórę które potrzebują regeneracji. Olej gęsty o lekko ciemno zielonym odcieniu. Produkt zimnotłoczony, nierafinowany, organiczny.



Bardzo dobrze radzi sobie z regeneracją skóry, wspomaga gojenie ran w znaczący sposób.
Wg producenta i mojej opni olej ma zastosowanie przy:

- ranach
-przy depilacji
- przy egzemie
-przy oparzeniach
- przy trądziku różowatym


- przy trądziku, zanieczyszczeniach 
-przy łuszczycy
-przy łupieżu

Można go łączyć z innymi składnikami. Podsumowując rewelacyjny produkt o szerokim spektrum zastosowaniu.

Olej z Pestek malin

Za 50 ml zapłacimy 29 zł.


Olej jest bardzo wodnisty i płynnyw kolorze żółtawym. Jest lekki przez co szybko się wchłania. Zapach ma specyficzny i nie kojarzy nam się z malinami. Według mnie nie należy do przyjemnych. Ciężko zapach opisać. Głównym atutem według mnie jest ochrona przeciwsłoneczna, nie ustalono dokładnie o jakiej mocy ale mówi się że około 30SPF, także dużo. Jest naturalnym filtrem UVA i UVB. Olej jest organiczny, zimnotłoczony i nie rafinowany.
Działa przeciwzmarszczkowo, zwalcza wolnerodniki, lagodzi w sposób delikatny. Lekko nawilża.


Jest to produkt uniwersalny dla cer suchych jak i dla cer tłustych. Nie bójcie się go. Dodatowy atut to fskt iż można go stosować na okolice oczu, lub np dokładać do ulubionego kremu. 

Produkt dobry i wart zakupu.


Hydrolat oczarowy 

Za 100ml zapłacimy 15 zł

Wodę oczarową wybrałam aby stosować jako tonik do skóry, lekko oczyszczający, spodobała mi się adnotacją iż kosmetyk nadaje się też do skór naczyniowych ale też z niedoskonałościami.
Ma świeży, ziołowy zapach a sam płyn jest bezbarwny. Niestety gdy go zastosowałam, dostałąm podrażnienia skóry, wystąpiła u mnie reakcja alergiczna, możliwe że to przez niskie pH surowca.
Efekt za każdym razem był taki sam skóra robiła się czerowna, piekłą i szczypała dlatego też zaniechałam stosowania wody oczarowej.

Pamiętajcie że ten kosmetyk nie sprawdził się u mnie, u was może może być dobrym preparatem.
Każda skóra jest inna. Ja tego kosmetyku nie kupię.


Jeśli chcecie zakupić dany produkty możecie go zakupić na stornie :

www.manufakturakosmetyczna.pl


Pozdrawiam,

Magdalena 

6 komentarzy:

  1. Olej tamanu mnie zainteresował ;)
    mam olejz z pestek malin ale jeszcze nie testowałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejki bardzo dobrze mi się stosowało ;)

      Usuń
  2. Olej tamanu jest moim ulubieńcem. Razem z olejkiem z drzewa herbacianego szybko radzi sobie z krostkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam podobnie z hydrolatem oczarowym - pomagało rozcieńczanie. a olejki o których piszesz są na mojej liście do przetestowania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej już nie będę stosować tego hydrolatu, wybieram coś innego ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...