5 kwietnia 2016

Lirene, Vital Code, Skoncentrowany balsam witaminowy z olejkami !

Balsamów i olejków w mojej magicznej łazience jest dużo staram się testować i wybierać te które warto polecić. Dzisiaj chcę pokazać balsam który przypadnie do gustu osobą które lubią lekkie konsystencję i piękne owocowe zapachy. Opakowanie jest kolorowe, energetyczne i nawiązuje do witalności i zdrowa. Dodatkowo jest bardzo duże, ma 400 ml i wystarczy na bardzo długo. Opakowanie charakterystyczne dla marki Lirene. 


W składzie znajdziemy witaminki, witamina C to silny antyoksydant, stymulujący syntezę kolagenu, rozświetla i poprawia koloryt poszarzałej skóry. Witamina E zwana witaminą młodości, długotrwale nawilża i uelastycznia oraz witamina F która odbudowuje płaszcz lipidowy naskórka i wzmacnia jego właściwości ochronne. Możemy też liczyć na właściwości oleju brzoskwiniowego i olejku z nasion słonecznika które mają właściwości odżywcze i wygładzające skórę.


Konsystencja jest idealna nie za gęsta, dobrze się wchłania ma odcień beżowy i przepięknie pachnie owocowo, ja tam wyczuwam mango. Zapach nie jest długotrwały ale przez to nie jest zbyt intenswny.
Ogólne właściwości balsamu są szybko zauważalne skóra po kilku aplikacjach produktu jest elastyczna i gładka. Oczywiście nawilżenie jest równie szybko wyczuwalne. Ja osobiście miło się zaskoczyłam jeśli chodzi o ten balsam i bardzo przypadł mi do gustu. Szczególnie teraz gdy czekam na wiosnę.


Znacie balsamy z Lirene? Który jest Wasz ulubiony ?

Pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...