3 kwietnia 2016

Makijaż wieczorowy - kolacja, spotkanie ze znajomymi !

Jakiś czas temu pokazywała Wam makijaż Vampa w takiej wersji klasycznej i eleganckiej. Był to makijaż do użytku codziennego. I dzisiaj też pokaże Wam makijaż na wieczór ale już w innej odsłonie. Główny akcent postawimy na oczy a reszta będzie dodatkiem. Jeśli lubicie mocne makijaże zapraszam do zdjęć. Kosmetyki które użyłam do makijażu to głównie cienie z Inglota i Flormaru.
Na ustach pomadka z Loreala w delikatnym różu. Podkład to Rimmel Lasting Finish. A konturowanie zrobiłam brązerem z Kiko z serii limitowanej z wakacji. 








Jak wrażenia podoba się czy nie ?

Pozdrawiam,



4 komentarze:

  1. Chyba mało śpisz albo byłaś przemęczona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej korektor pod oczami był lekko kryjący a ja cienie pod oczami mam bardzo mocne taka uroda. Pozdro !

      Usuń
  2. Mnie się podobają niesamowicie oczy ♥ a szczególnie dolna powieka, bo lubię fiolety na oczach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...