9 kwietnia 2016

NANSHY PEDZLE !

Jeśli chodzi o pędzle to wybieram je bardzo rozważnie i nie testuje wszystkiego co mi wpadnie w ręce. Raczej kupuje pędzle pojedynczo i to te które są mi niezbędne przy wykonaniu makijaży.  Z czasem potrzebuje ich coraz więcej ponieważ lubię mieć opcje zapasowe. Dzisiaj chce przedstawić recenzje ale taką konkretną i popartą drugim testowaniem. Nie mam tych pędzli miesiąc czy trzy miesiące tylko stanowczo dłużej. Przedstawiam Wam pędzle firmy Nanshy, zestaw 12 pędzli do twarzy i oczu. Pędzle są wykonane z włosia syntetycznego, mało tego są one też wegańskie i dobrej jakości. Więcej o samej firmie możecie przeczytać w recenzji gąbeczki Nanshy. Firma projektuje pędzle bardzo miękkie w dotyku i wysokiej jakości. Włosie jest dwukolorowe w pędzlu ale nie jest farbowane. Pędzle można zakupić na stronie House of Beauty. Na końcu posta bedą wszystkie linki.  Zestaw który ja posiadam to zestaw Masterful Collection który składa się z 12 pędzli. Zestaw jest w wersji z czarnym trzonkiem i w wersji z białym perłowym trzonkiem, które są drewniane. Jak już pisałam włosie jest miękkie i przyjazne dla skóry. Jest tez bardzo elastyczne i giętkie. Do tego czyści się szybciej niż włosie naturalne i nie odkształca się w przypadku tych pędzli.  Pędzle otrzymujemy w kartonowym opakowaniu, ładnie opakowane z tym że kartonik nie nadaje się do codziennego przechowywania pędzli, u mnie ten system się nie sprawdził. Pędzle przy myciu nie wypuszczają włosków i pozostają w tym samym kształcie, dzięki temu są łatwe w utrzymaniu. Zestaw kosztuje około 260 zł i jest wart swojej ceny.


Zapraszam na prezentacje pędzli :

Angled Detailer - Pędzelek do eyelinera. Ten pędzelek to absolutny "hit" dla tych którzy używają eyelinera w żelu. Idealny do nakładania cienkiej kreski na powiece. Bardzo wygodnie aplikuje się eyeliner i jest bardzo precyzyjny.



Blending - Służy do nakładania kosmetyków o płynnej lub kremowej konsystencji oraz kosmetyków mineralnych. Przeznaczony do nakładania cieniowania oraz rozcierania cieni na powiece. Dobrze rozciera cienie i miesza kolory.



Blush - Pędzel idealny do nakładania różu i bronzera. Może być stosowany do nakładania rozświetlaczy Rozprowadza produkt nie pozostawiając smug. Ja osobiście lybie nim nakladac brazer lub puder na mniejsze partie twarzy jest tak miękki ze mozna nagladac kosmetyk i nakladac.



Crease - Służy do nakładania kosmetyków o płynnej lub kremowej konsystencji oraz kosmetyków mineralnych. Przeznaczony do nakładania cieniowania oraz rozcierania cieni na powiece. Idealnie miesza oraz rozprowadza kosmetyk.


Foundation - Wykonany został z najwyższej jakości syntetycznego, dwukolorowego włosia.  Idealny do aplikacji podkładów w postaci płynnej lub sypkiej oraz kremowych i sypkich róży, bronzerów, także pudrów.



Liner - Pędzelek do eyelinera prosty. Dla mnie za gruby do eyelinera ja osobiście lubię nakladać nim cienie i produkty kremowe do brwi tak sprawdza się idealnie.



Conturing- ścięty pędzel który służy do aplikacji brązera albo różu. Miękki pędzel pięknie aplikuje się nim róż.



Pencil - Pędzel przeznaczony do precyzyjnego rozcierania cieni w załamaniach, kącikach oczu, a także blednowania kolorów poniżej lini wodnej. Dobrze nakłada tez cienie rozświetlające w wewnętrznym kąciku.



Powder - Bardzo duży pędzel.  Włosie zostało przycięte na okrągło i umieszczone w okrągłej skuwce. Idealny do aplikacji kosmetyków prasowanych, sypkich i mineralnych. Idealny do pudru co tu dużo pisać.



Shader - Pędzel przeznaczony do nakładania, aplikowania cieni na powiekę.



Stippling - Pędzel przeznaczony do nakładania podkładu. Można nim też nakładać kosmetyki o mocnej pigmentacji ponieważ zabiera on mało koloru.



Lip - pędzel do aplikacji pomadki, jest dość precyzyjny więc kontur też można nim zrobić.



Podsumowując są ta pędzle dobrej jakości i śmiało mogę je polecić używam je na co dzień co mówi samo za siebie.
  •  

8 komentarzy:

  1. Ja mam pędzelek do kresek ze spotkania blogerek ale chyba nie będę go używała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo go lubię, ogólnie wszystkie pędzle z tej firmy dobrze mi się spisują.

      Usuń
  2. Kupiłam dokładnie ten sam zestaw, i jestem bardzo zadowolona! Najbardziej z pędzli do twarzy, bo ich miałam aż dwa. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zestaw, niech dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...