17 kwietnia 2016

TAG : Mój nastoletni makijaż


Kiedy zobaczyłam że zostałam otagowana przez Dorotę aby pokazać kosmetyki do makijażu, które stosowałam jako nastolatka to aż słabo mi się zrobiło hehe. Zacznę od tego że na początku kosmetyki podbierałam mojej mamie. Stosowała raczej marki selektywne dlatego też nie czułam potrzeby posiadania swoich. Po jakimś czasie moja mama wzieła mnie do drogerii i kupiła podkład Affinitone  nie był aż tak znany jak teraz i miał inną formułę ale miałam swój podkład. Do tego błyszczyk zawsze różowy albo beżowy strasznie bałam się koloru na ustach. Cienie to były kolory nie do zdarcia mój ulubiony to morski odcień. Avon królował w tamtych czasach i mam mi kupowała korektory zielone już wtedy miałam czerwone niedoskonałości i uczyłam się aplikacji dobrze że nie mam zdjęć z tego okresu. Kredki też miałam z Avonu czarne albo grafitowe i kulki rozświetlające
Tak oto prezentował się mój makijaż, wybaczcie ale go nie odwzorowałam ;):) Na zdjęciu są kosmetyki nowsze niestety ale sukcesywnie pozbywam się starych produktów. A jaki jest Wasz kosmetyk z lat nastoletnich ? 





P.S Pamiętajcie że za moich czasów nie było filmików makijażowych ani blogów z których mogłam się uczyć. Uczyłam się od mamy i na zasadzie prób i błędów ;)

Pozdrawiam,


8 komentarzy:

  1. Pamiętam jak by,lam nastolatką to był szał na takie błyszczyki w rulonie :)) Ale to było porządane przez wszystkie moje kolezanki :))
    Obserwuje :):***!! i jeżeli u mnie Ci się spodoba tak jak mi u Ciebie to zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość tych kosmetyków sama używam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju to byly czasy! Ja bylam nastolatka w latach 90 i doskonale pamietam ten okres i pierwsze kosmetyki, ktore mama kupowala, dopiero po wykonczeniu poprzednich (a wiadomo jak to z kolorowka bywa) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie moje kosmetyki mieściły się w jednej kosmetyczce, a teraz strach się bać )

      Usuń
  4. Affinitone chyba jakoś drastycznie się nie zmienił :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...