1 kwietnia 2016

Timotei, Miraculous Repair, Zachwycajace wzmocnienie Szampon i odżywka !

Jeśli oglądacie mojego snapa, to możecie się domyślać że w tym roku mam sporo produktów drogeryjnych do włosów do testowania i idzie mi to całkiem sprawnie ponieważ często myję włosy i nakładam różne maski i odżywki. Oleje stosuje niestety sporadycznie, ale wiem że moje włosy lubują się w szamponach przeźroczystych, mocno oczyszczających a odżywki i maski muszą mieć składniki wygładzające, mówcie co chcecie ale one kochają sylikony. 


Gdy otrzymałam szampony od razu zaczęłam testować szampon i odżywkę z serii Miraculous od Timotei. Na chwilę obecną moja opinia już jest wyrobiona. Tak samo jak w przypadku innych produktów drogeryjnych i podobnych serii szampon nie do końca się sprawdził połączenie olejków i sylikonów sprawił że włosy u nasady były obciążone, natomiast końcówki były gładkie i lśniące. Zapach szamponu utrzymuję się też na włosach jakiś czas co jest dodatnim akcentem. Zapomniałabym dodać że bardzo mocno się pieni i tworzy fajną gęstą pianę a sama konsystencja szamponu jest dość płynna w odcieniu mlecznym.
Szampon jest dla mnie zbyt odżywczy, osoby o suchych i zniszczonych włosach na całej długości będą zadowolone z efektu. 


Za to odżywka okazała się strzałem w dziesiątkę, pięknie wygładza włos, dodaje blasku. Włosy po odżywce dobrze się rozczesują. Produkt łatwo też jest zmyć mimo że jest dość gęsty. Zapach kosmetyków jest bardzo przyjemny jak połączenie arganu z olejkiem makadamia. Taki zapach mi się nasuwa na myśl. Konsystencja jest gęsta, przez co odżywka nie spływa z włosów, a kolor samej odżywki jest biały, nie przeźroczysty.



Oprócz rewelacyjnej dostępności zaskakują też dobrą ceną : szampon 9,99 zł / 400 ml, odżywka 7,99 zł / 200 ml. Myślę że warto by było zrobić odżywkę o pojemności 400 ml. Na pewno są to produkty nawilżające które zawierają olejek arganowy co wpływa na wzmocnienie włosów. Nie podrażniają i nie przesuszają skóry głowy.


A jakie są wasze propozycję ? Która seria Timotei jest najlepsza?

Pozdrawiam,



2 komentarze:

  1. Tej serii nie miałam, przyznam że mam na nią ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie można zobaczyć jak się sprawdzi tym bardziej że jest to tania seria ;) Pozdrawiam Cię Marzeno ;)
      ,

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...