5 maja 2016

Spotkajmy sie na TARGACH LOOK & BEAUTY VISION

Cześć, 



Dzisiaj chcę Was zaprosić na profesjonalne targi kosmetyczne organizowane na targach Poznańskich.
Jest to miejsce dla wszystkich freaków kosmetycznych i fryzjerskich. na pewno będą to dni pełne inspiracji i kreatywności. Mnóstwo pokazów i nowości. Jeśli chcecie być na bieżąco to nie może Was tam zabraknąć.



 O 12:00 rozpocznie się też Beauty Blog Day czyli spotkanie blogerów związanych z branżą Beauty zarówno w kosmetyce jak i we fryzjerstwie. Listę zakwalifikowanych blogów możecie zobaczyć tutaj : Lista blogów

Pamiętajcie że targi czynne są od 10:00 do 18:00 w sobotę i niedzielę (7 i 8.05.2016).

Aby dodać smaczku i trochę Was zachęcić kilka zdjęć z poprzednich lat !!!









To co kto będzie ?;)))

Pozdro !




8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że nic mi nie stanie na przeszkodzie by dojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello dear,
    nice post! Amazing photos!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że pierwszy raz słyszę o takich targach :) zdjęcia zachęcają do obecności niestety miejsce daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim imieniu będzie ktoś inny, ale cieszę się jakbym sama tam miała być <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam, ale kupiłam tylko jedna rzecz :) poza tym nie miałam większych potrzeb :) same targi jednak bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...