15 czerwca 2016

MAJOWO MI SHINYBOX co i jak ? fajne?

Casz na nowe pudełko "Majowo Mi" od ShinyBox a dokładnie pierwsze wrażenia jakie za sobą niosło. Widziałam że zdania były bardzo podzielone. Z racji tego iż od około 2 lat mam pudełka ShinyBox, potrafię określić które mi się podobają a których zawartość mnie nie powaliła ponieważ np. coś nie jest do mojego typu skóry. Także zapraszam do obejrzenia zdjęć i przeczytania opinii.


Tak prezentowała się cała zawartość kosmetyków czyli: 


APN SERIA HYDROVITAL intensywnie nawilżający krem na dzień
cena: 34,00 zł / 50 ml, produkt pełnowymiarowy
Wspomaga naturalny system ochrony, normalizuje nawilżenie i zmniejsza skłonność do podrażnień związanych z suchością naskórka. 50 ml

* Ucieszyłam się że w pudełko mamy "nową firmę" ale mój entuzjazm spadł gdy zobaczyłam że produkt ma składnik na który reaguję alergicznie, także poleci pewnie w ręce innego szczęśliwcy ale duży plus za coś nowego.


OILLAN ACTIVE BIOAKTYWNA EMULSJA DO MYCIA I KĄPIELI
 cena: 25,00 zł / 200 ml, produkt pełnowymiarowy
Bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli do codziennego stosowania. Łagodnie oczyszcza skórę, wzmacniając barierę ochronną, łagodzi świąd, działa przeciwzapalnie, redukuje podrażnienia, szorstkość i zaczerwienienia. W składzie emulsji znajdują się specjalistyczny kompleks bio-active dermasystem (masło shea + oleje z: baobabu, wiesiołka, pachnotki), olej z awokado, olej arganowy. Przeznaczona do skóry suchej, wrażliwej, podrażnionej i atopowej.

Z tego kosmetyku jestem zadowolona emulsja do kompieli zawsze się przyda a dodatkowo jest to firma Oillan, która faktycznie ma łagodne preparaty.


SCHWARZKOPF MASKA GLISS KUR 
cena: 24,00 zł / 200 ml, produkt pełnowymiarowy 
Maseczka Oil Nutritive- Maseczka głęboko regenerująca włosy. Regularne jej stosowanie w znaczący sposób redukuje rozdwajanie się końcówek. Włosy są głęboko odżywione i zmysłowo miękkie.

Tą samą maskę miałam już w jednym z pudełek i opowiadałam już o niej. Jest to maska na bazie masła shea, dobrze odżywia ale musicie uważać bo może obciążac  ja nakładam na same końce i u mnie jest ok i się sprawdza na włosy. 


DELIA PLASTRY Z WOSKIEM DO DEPILACJI CIAŁA
 cena: 6,00 zł / szt. produkt pełnowymiarowy
Przezroczyste plastry to idealny sposób na łatwą, szybką i dokładną depilację. Nowoczesna formuła i elastyczne podłoże pozwala na wykonanie profesjonalnej depilacji w zaciszu domowym. Depilacja przy pomocy plastrów Delia Cosmetics pomaga usunąć nawet najmniejsze włoski, skóra staje się gładka na kilka tygodni. Przy regularnym wykonywaniu depilacji włoski wolniej odrastają, a czas między zabiegami znacznie się wydłuża. 

Z tego kosmetyku też w sumie się ucieszyłam ponieważ stosuje wosk raz na jakiś czas na małe partie ciała. Powyższy wosk sprawdza się u mnie dobrze. Ja otrzymałam wersję truskawkową była chyba też wersja czekoladowa. Wosk bardzo mi przypomina plastry z firmy Joanna są niemal identyczne.


EFEKTIMA MASŁO DO CIAŁA Z SERII MIRACLE
 16 zł/200 ml.  W pudełku 50 ml.
Masła do ciała z serii Miracle to preparaty o cenionym, bogatym składzie. Zalecane szczególnie do skóry wymagającej intensywnej pielęgnacji. Wzbogacone w drobinki z olejkami znakomicie wpływają na poprawę kondycji skóry, zmniejszając szorstkość i suchość naskórka. W zestawie znajdują się wymiennie Shea Miracle lub Coconut Miracle.

To mój ulubiony kosmetyk z pudełka. Masło do ciała ma piękny zapach świetnie nawilża dobrze działa na moją skórę. Nie jest lepkie oraz dobrze się rozprowadza. Według mnie genialny kosmetyk.


JOANNA PEELING MYJĄCY DO CIAŁA Z TRUSKAWKĄ NATURIA BODY
cena 3,98 zł/100 g. Produkt pełnowymiarowy.
Seria Naturia body mini została stworzona z myślą o Twojej wygodzie. Poręczne opakowanie jest idealne do codziennego stosowania i niezastąpione w czasie podróży. Receptura szamponu wzbogacona o nawilżający ekstrakt z pomarańczy zapewni zapewni włosom i skórze głowy zdrowy i piękny wygląd. Przyjemny zapach soczystego owocu umili Ci pielęgnację włosów każdego dnia.

Jako nastolatka bardzo lubiłam ten peeling ale teraz moje wymagania są chyba większe. Bardziej możecie stosować ten kosmetyk jako żel niż jako peeling ale zapach ma przyjemny.

Podsumowując 4 na 6 kosmetyków będę stosować i jestem z nich zadowolona, nie mogę doczekać się edycji urodzinowej już teraz pod koniec czerwca a wy ?

Pozdrawiam 



10 komentarzy:

  1. Zawartość nie jest może jakaś tragiczna ale też nie zachwyca :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa kosmetyki wykorzystane reszta niekoniecznie.

      Usuń
  2. Taka sobie zawartość, ale zawsze warto przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czekam na pudełko czerwcowe, ma być urodzinowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz pudełka są lepsze raz gorszę ale każdemu nigdy się nie dogodzi ;)

      Usuń
  4. Przyznam, że masełko jest genialne <3 szkoda, że nigdzie nie widziałam jego pełnej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego masła do ciała chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...