12 sierpnia 2016

Beach please ! Wakacyjne pudełko lipiec 2016

Beach please! to nasz niezbędnik wakacyjny w tym roku, Shinybox miało zadbać o różnorodność i dobór kosmetyków na wyjazd. 



Pierwszy kosmetyk to kula do różana musująca kula do kąpieli wraz z naturalną morską gąbką. Przy kąpieli kula wypełniła łazienkę mocnym różanym zapachem mogliśmy poczuć się jak w SPA. Mimoo tego że różany to nie mój zapach bardzo miło wspominam kąpiel, która była dla mnie relaksem. Uzupełnieniem była gąbka bardzo lubię testować takie akcesoria. Po zmoczeniu jest bardzo mięciutka i przyjemna dla skóry. Obydwa produkty pochodzą z firmy STENDERS która coraz bardziej mi się podoba.



Kolejne kosmetyki zadbają o czystość i świeżość naszej skóry. Kremowa kostka myjąca z firmy DOVE, którą bardzo lubię i często wracam po klasyczną kostkę ze względu na zapach i nawilżenie.
A o świeżość w upalne dni zadba antyperspirant z firmy REXONA.




Kolejne seria to dbałość o letni makijaż, znalazłam pomadkę do ust z firmy DELIA COSMETICS , która ma egzotyczny zapach i kolor mocnej czerwieni. Nawilża usta i przeciwdziała wysuszeniu. A dodatkowo Shinybox dodał tusz do rzęs z firmy PIERRE RENE wylosowałam wersję w kolorze czarnym, który ma za zadanie pogrubić i wydłużyć rzęsy. Tusz posiada szczotkę sylikonową.




Na koniec produkty do włosów w pudełku znajdziemy aż trzy kosmetyki, pierwszy to naturalna henna do włosów z firmy  BOMBAY BAZAAR niestety nie wykorzystam tego produktu ale miłośniczki naturalnego farbowania na ciemny brąz mogą sobie wypróbować.



Za to miniature szamponu GLISS KUR chętnie zabiorę na wakację, szampon przyjemnie pachnie i mam nadzieję że się sprawdzi.



Ostatni kosmetyk to serum wzmacniające do włosów z wyciągiem ze skrzypu polnego z firmy FARMONA, lubię tą serię i znam te produkty na pewno z chęcią wykorzystam.



Jak podoba Wam się zawartość ?

Pozdrawiam,



10 komentarzy:

  1. Naturalna gąbka morska bardzo mnie zaciekawiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się sprawdziła, ale dość szybko zniszczyła.

      Usuń
  2. Zawartość całkiem fajna, szkoda tylko, że kolejny raz antyperspirant ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie mogliby dać coś innego ;)

      Usuń
  3. Poza pomadką, która nie przekonuje mnie kolorem, zawartość całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor fajny, szkoda tylko że z drobinkami ale taki świąteczny w sumie ;)

      Usuń
  4. Wieki temu fryzjer polecił mi mgiełkę do włosów Radical i wciąż pamiętam ten ziołowy zapach, przyznam że był bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam odżywkę z firmy Jantar działa lepiej niż Radical bo nie ma alkoholu w składzie i nie przesuszy ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Szkoda że robi tyle bałaganu po kąpieli ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...