5 sierpnia 2016

Effective - Nowe hybrydy

Dziś post dotyczący lakierów hybrydowych, polskiej marki Effective którą poznałam na targach kosmetycznych w Poznaniu. Wybór kolorystyczny jest bardzo zadowalający możemy wybierać pośród ponad 130 kolorów



Odcienie podzielone są na serie:

Basic collection
Neon collection
Pastel collection
Spring collection
Pop art collection

Krycie lakierów jest bardzo mocne ja preferuje zawsze 2 cienkie warstwy i kolor jest jednolity, bardzo dobrze się rozkładają na płytce paznokcia. Pędzelek jest klasyczny z syntetycznego włosia i dobrze rozprowadza lakier . Buteleczka jest klasyczna czarna o pojemności 15 ml z widoczna nazwa i kolorem poglądowym lakieru.


Ja posiadam obecnie dwa odcienie : z serii Basic odcień nr 98 Fashion Boy oraz z serii neon nr N09 Pink Lips który pokaże dzisiaj jak się prezentuje na paznokciach. 

Kolor Pink Lips to koralowo-różowy neon w buteleczce jest bardziej różowy na paznokciach bardziej koralowy. Kolor jest mocny i intensywny. Błysk utrzymuje się na paznokciach do 4 tygodni dzięki top coat a trwałość zawdzięczamy base coat. 

Base coat ma idealna konsystencje dzięki czemu precyzyjnie możemy ja zaaplikować na płytkę paznokcia dodatkowo zabezpiecza nasza płytkę i wzmacnia paznokcie.

Za to top jest bardziej gesty i nie rozlewa się po skórkach tylko dokładnie pokrywa paznokieć zabezpiecza lakier i dodaje błysku o którym wspominałam. Warto dodać ze top może być stosowany rownież na paznokcie żelowe i akrylowe. 

Poniżej pokazuję manicure hybrydowy na naturalnych paznokciach:



Miałyście już z nimi styczność ?

Ja jestem zadowolona są doskonałe.

Pozdrawiam,



4 komentarze:

  1. Wybór kolorów niesamowity, ale marki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory mają faktycznie piękne ;) Może na targach kosmetycznych coś dorwę ;)

      Usuń
  2. marki nie kojarzę ale kolor ekstra, mam podobny z semilaca <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...