29 września 2016

SHINYBOX, WRZESIEŃ 2016: YOUR BEAUTY, YOUR BODY, YOUR CHOICE

Cześć dzisiaj kolejna dawka zawartości boxa tym razem Shinybox z września ! Box ma nawiązywać do zdrowego stylu życia i dbania o nasze ciało ale nie tylko kosmetykami. Dodatkowo otrzymałam pudełko w wersji big size. Zatem drogie Panie zapraszam do oglądania i przeczytania moich pierwszych wrażeń.  


Your Beauty, Your Body, Your Choice czyli wrześniowe pudełko ShinyBox w bardzo energetycznej odsłonie! Odkryj nową siebie z najnowszym zestawem ShinyBox & Jatomi Fitness, które jest połączeniem piękna, siły, determinacji i niezależności.

Wrześniowe pudełko ShinyBox to ogromna dawka pozytywnej energii i motywacji, niezbędnej do tego by zmienić swoje życie na lepsze. Podejmij z nami to wyzwanie!

Pudełko kosztuje 59 zł i w tym miesiącu znajdziemy aż 14 kosmetyków ( w wersji big size).

ZIAJA Multi Modeling Reduktor Rozstępów - z tego co wiem to był to produkt ze szczęśliwego pudełka. Jak to na mnie przystało już musiałam się wysmarować, ładny zapach i delikatne nawilżenie to dwa słowa które mogę napisać. Pierwsze wrażenie pozytywne.


CALYPSO Gąbka Active Peeling - Narazie stosuję naturalną gąbkę z poprzednich boxów ale jak tylko będę miała okazję przetestuję i tą. Cieszy mnie ta różnorodność w pudełku w tym miesiącu na pewno pomoże utrzymać skórę w dobrym stanie.


SPORTDEFINITION Baton proteinowy - ostatni baton był nie dobry i poleciał do kosza tym razem było inaczej o wiele smaczniej .

VIVIO Nasiona Chia  - mam i kupuję regularnie dodaję najczęściej do musli albo sosów także kolejny zapas zrobiony.


NOBLE HEALTH Program dietetyczno-treningowy - zobaczę co to jest ale podchodzę do tego z rezerwą, pewnie bardziej skorzystam z przepisów niż z treningów.


FRESH JUICE Żel pod prysznic  - Żele w różnych wersjach zapachowych były produktem VIP i znalazły  się  tylko w pudełkach 'big size' czyli dla osób ze stałą subskrybcją. Ja otrzymałam dwie sztuki wersję z Avocaddo i wersję z Maliną. Może przez pomyłkę dołożyli dwie sztuki ale ja się cieszę żele u mnie "idą" jak woda.


SCHWARZKOPF Szampon Essence Ultime Caviar  - Nowość od Schwarzkopf z serii kawiorowej. W pudełku  'big size' szampon był pełnowymiarowy, a w pozostałych po 50ml. Ładnie pachnie Ale mam kilka szamponów otwartych więc musi poczekać.


AURIGA Flaco-C  - sławne serum z witaminą C to strzał w dziesiątke, wszyscy je zachwalają na pewno wykorzystam.


STENDERS Balsam do ust - czy ja już mówiłam że uwielbiam tą firmę a balsam do ust już namiętnie stosuję. Dobrze nawilża usta, ładnie pachnie grapefruitem, a dodatkowo jest wydajne. Niestety cała reszta balsamów poszła w odstawkę.


CONSTANCE CARROLL Kredka Kohl - Firma ta na rynku jest już strasznie długo i pamiętam że pierwszy puder miałam właśnie od nich. Kredka czarna to klasyk i na pewno będę testować i zobaczycie ją w mich filmikach.


CHARMINE ROSE Krem NCBS z kwasami - mała wersja kremu do przetestowania idealna na obecną aurę i czas.


CATRICE Lakier do paznokci - kolor Bloody Mary to Go, piękna czerwień na pewno będę stosować miałam już od nich lakiery i byłam zadowolona.


CZTERY PORY ROKU Masło do skórek i paznokci - Nie jestem mega systematyczna w pielęgnacji skórek wokół paznokci ale od czasu do czasu stosuję na pewno jak skończy mi się moje poprzednie serum zacznę stosować to.


DOVE Olejek do mycia ciała - Świetnie się zapowiada, ładnie pachnie a do tego nie wysusza skóry. Ma ciekawą konsystencję i zawiera olej arganowy.


Podsumowując pudełko muszę powtórzyć że ten box jest naprawdę dobry, jest masa kosmetyków do każdej partii ciała, coś do zjedzenia. Produkty się nie powtarzają i każdy z nich jest inny. Jest też coś do makijażu. Jeśli lubicie testować jest to coś dla Was. Mi się podoba a Wam ?

Pozdrawiam,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...