14 stycznia 2017

OMG ! NOWOŚĆ HYBRYDY NESS

Cześć,

Wiecie pewnie że od długiego czasu na moich paznokciach nie zobaczycie klasycznych lakierów. Stosuje lakiery hybrydowe i one mi się sprawdzają w związku z powyższym dziś marka dla mnie nowa ale chętnie Wam ja przedstawię. Nie ukrywam że lakiery hybrydowe noszę ze względu na wygodę, kolejny plus jest taki że wykonanie manicure hybrydowego jest o wiele szybsze niż żel lub akryl no i co za tym idzie łatwiej się go zdejmuje. Nowe paznokcie robię co 3 tygodnie lub uzupełniam w zależności jak wyglądają i jak lakiery wypadają jakościowo.



Manicure hybrydowy jest bardzo prosty i szybki w wykonaniu, potrzebne rzeczy znajdziecie poniżej:

 * lampy UV /LED
 * bloku polerskiego
 * pilniczka o gradacji 100/180
 * patyczki drewniane lub radełko 
 * odtłuszczacza
 * bazy 
 *  lakieru hybrydowego 
 * topu 
 * wacików kosmetycznych lub bezpyłowych


Pierwszym krokiem jest zmatowienie płytki paznokcia i opiłowanie go według kształtu, który nam się podoba na koniec odtłuszczenie paznokcie odtłuszczaczem.



Następnie nakładamy cienką warstwę bazy i wkładamy do lampy, ja stosuję lampę LED ale może być też lampa UV.





Po określonym czasie nakładamy lakier docelowy w moim przypadku jest to lakier czerwony i utwardzam, następnie czynność powtarzam aby kolor był jednolity.






Na koniec wystarczy nałożyć Top i utwardzić w lampie oraz po utwardzeniu przemyć odtłuszczaczem.




Wracając do preparatów, które otrzymałam. Primer wydaje się być dobrej jakości, trwałość manicure hybrydowego znacznie wydłuża aczkolwiek jako primer mocno wysusza płytkę więc nie aplikuje go za każdym razem nie jest to konieczny krok według mnie.



Baza i Top sprawdziły się dobrze baza ładnie utrzymuje lakier i dobrze się nakłada. Top nabłyszcza w sposób zadowalający niestety mam topy które robią to mocniej. Lakiery otrzymałam 2 kolory. Pierwszy niebiesko-szaro-liliowy, a drugi czerwony raczej ciepły odcień. Pierwszy miałam na paznokciach i nie jest to kolor dobrany do mojej karnacji dłonie wyglądały na blade, za to czerwień pasuje mi idealnie i ją na pewno zostawię choć muszę nakładać 3 warstwy lakieru aby kolor był jednolity. Uważam że marka Neess powinna popracować nad pigmentacją kolorów.



Poniżej możecie zobaczyć efekt na paznokciach, wydaje mi się że wyglądają całkiem ładnie na naturalnej płytce paznokcia.





Dostałam też 2 pyłki na paznokcie ale w tym przypadku przydałby się Top którego nie trzeba przecierać w innym przypadku paznokcie wychodzą zbyt grube ale same pyłki są ładne i pięknie się mieniły w sylwestra.



Najważniejsza jednak jest trwałość produktów, mogę potwierdzić że trzymają sięw miarę dobrze. U mnie to były dwa tygodnie potem niestety zaczeły robić się gumowe.



Dostałam też pędzel do makijażu także pierwsze testy pędzel przeszedł pomyślnie, ma miękkie włosie dobrze aplikuje produkty płynne.

Podsumowując na chwilę uważam że pigmentacja musi się zmienić, jeśli firma poprawi to i wyda nową edycję chętnie ją przetestuję i mam nadzieję że wtedy będę w pełni zadowolona.


A wasze jakie są ulubione marki hybrydowe ?

Pozdrawiam,







18 komentarzy:

  1. Bardzo lubie lakiery Neess maja całkiem fajna game kolorystyczna i sa dosc trwałe

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu skomponować jakiś zestaw do hybryd. Ta firma wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją ulubioną marką hybryd jest zdecydowanie CND Shellac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lakiery hybrydowe, ale z tymi jeszcze się nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosunkowo nowa marka i może dlatego ;)

      Usuń
  5. Zazdroszczę, sama mam chęć na te lakiery :) Uwielbiam hybrydy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe Czerwień jest piękna śmiało testuj ;)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy wpis- nie słyszałam jeszcze o tej marce. Chociaż od dawna używam tylko lakierów z EM nail i polubiłam je na tyle, że nie rozglądam się za innymi. A czerwony kolor to mój ulubiony i też często gości na moich paznokciach! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co chwile na rynku powstaje nowa marka, ale to dobrze jest w czym wybierać, a ja lubię testować więc i nowości się pojawiły u mnie ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zamiar wkrótce zacząć przygodę z hybrydami. Zdecyduję się jednak na markę Semilac.
    Ładny manicure :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...