10 kwietnia 2017

ShinyBox Pani Wiosna 2017

Witajcie,

Dziś zawartość ShinyBoxa wiosennego i nowego ale w formie postu a nie filmu na YouTube. Widać już wiosnę za oknem, słońce świeci i robi się coraz cieplej! Super ! Kocham wiosne! Zawartość pudełka według mnie to powinny być produkty, które przygotują naszą skórę na wiosne odświeżą i dodadzą blasku. A co znalazło się w środku zobaczcie i ocencie sami.


Pierwszy kosmetyk to Serum do rzęs marki LashVolution, pierwsze moje spotkanie z odżywką tego typu mam już za sobą i chętnie przetestuję ową wersję ponieważ bardziej podoba mi się jej skład !
A kto nie marzy o długich i Hollywodzkich rzęsach ah..... 


Drugi kosmetyk to suchy szampon w pojemności idealnej do torebki. Szampon marki Schwarzkopf jest to nowość na rynku polskim i myślę że jest dobrym rozwiązaniem i będę go stosowała.


Kolejny szampon to produkt z marki Schauma, nie jestem zwolenniczką szamponów drogeryjnych dlatego pewnie oddam go koleżance. Ja trafiłam na wersję malinową.


Kolejny preparat to 3 etapowy zabieg wygładzający niestety zupełnie nie dopasowany do mojej skóry naczynkowej, szkoda że nie otrzymałam maski nawilżającej. Zabieg pochodzi z marki Bielenda.


Kosmetyk typowo wiosenny to róż na policzki w formie kremowej z marki Bell - pięknie się rozciera. Prezentuje odcień nr 2 .



Kolejny pełnowymiarowy produkt to papka do cery trądzikowej marki Jadwiga, kiedyś ją stosowałam dawno temu. Podoba mi się jej skład i faktycznie działa.


Ważnym aspektem są też stopy, także możecie pielęgnować je z kremem Delia .


Ostatni produkt to Mini rękawica do poprawy makijażu.


Jak Wam się podoba zawartość pudełeczka?

Pozdrawiam,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...