19 kwietnia 2017

Targi LOOK i beautyVISION 2017 TARGI PO RAZ 9!

Prawdopodobnie to już 9 raz kiedy będę na targach kosmetycznych LOOK & beautyVISION. Bardzo lubię tego rodzaju wydarzenia, szczególnie jeśli są w Poznaniu. Po tylu latach wiem czego mogę się spodziewać. Nie ukrywam, że jestem też coraz bardziej wymagająca. Zależy mi na kosmetykach profesjonalnych, do których mam dostęp w czasie trwania roku, aczkolwiek na Targach pojawia się dużo nowości z których można wybrać produkty dopasowane do mojego rodzaju cery. Jestem weteranką jeśli chodzi o pisanie bloga i uczęszczanie na targi z branży Beauty zatem oczekuję również doborowego towarzystwa oraz dużo nowości kosmetycznych z wizażu i kosmetyki pielęgnacyjnej. Mam nadzieję że producenci i dystrybutorzy staną na wysokości zadania i oferta będzie bogata i szeroka.



Targi oczywiście odbędą się 22-23.04.2017 w godzinach od 10-18 będzie można przebywać na targach. Lokalizacja
 to oczywiście Międzynarodowe Tragi Poznańskie. Targi odbędą się na pawilonach 3, 3A. Z informacji których  uzyskałam wejść będzie można  od ul. Głogowskiej i od ul. Bukowskiej. Na targach odbędą się min. warszaty podologiczne, mistrzostwa w różnych dziedzinach kosmetycznych. Cały program jak i lista wystawców dostępny jest na stronie targów LOOK & beautyVISION. Będę również na spotkaniu blogerów i vlogerów Blog Beauty Day. Myślę że przygotuję osobny materiał dotyczący relacji z targów i opublikuje go na blogu. Uwielbiam robić zdjęcia i pokazywać ciekawostki kosmetyczne. Jeśl macię ochotę poniżej odsyłam Was do  relacji z poprzednich lat.






Będziesz uczestniczyć w targach kosmetycznych w Poznaniu? Lubisz tego typu wydarzenia? Chętnie też przeczytam czy chciałabyś zobaczyć pełną fotorelację z tegorocznych targów.

Do zobaczenia!

 

3 komentarze:

  1. Ja się wybieram na spotkanie blogerek :) Właśnie zaglądam kto będzie ! Wizę że byłaś już kilkakrotnie, mam nadzieję że w tym roku będzie równie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na targi idę dopiero drugi raz, ale już wiem że teraz będę tam zaglądać co roku! :) Do zobaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to się będzie działo:) dla mnie za daleko ale Wam życzę mnóstwa cudownych wrażeń:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...