6 maja 2017

SHINYBOX MEGA ZASKOCZENIE!

Dzisiaj czas na post dotyczący zawartości kolejnego pudełka Shinybox „Spełnij marzenia”, i o dziwo jestem mega zaskoczona zawartością. Mogę powiedzieć że zawartość boxa jest dobra. Śmiało będę korzystać z produktów no może oprócz jednego ale o tym za chwilę. Czy moje marzenia zostały spełnione ? Jedno na pewno!



Większość osób, które zamawiało boxa, kupowało go ze względu na jeden kosmetyk, który bardzo dobrze się sprzedaję np. w Sephorze. Otóż jest to:
- 417 PIENIĄCY SIĘ ŻEL DO MYCIA TWARZY Z LUFFĄ
Bardzo się cieszę że zostałam posiadaczką owego żelu, opis brzmi bardzo intrygująco, w składzie mamy np. minerały z morza martwego i mikrocząsteczki luffy. Prawda że brzmi interesująco?
Mam nadzieję że u mnie się sprawdzi i będzie to odkrycie tego roku.



Kolejny kosmetyk to :
DR IRENA ERIS BŁYSZCZYK DO UST PROVOKE
Znam ten produkt bardzo dobrze jestem posiadaczką odcienia CORAL i liczyłam w głębi duszy że otrzymam tym razem inny odcień i udało się mam kolor 03 jest to beżowy błyszczyk z milionem chłodnych opiłków. Błyszczyki Provoke charakteryzują się dość gęstą konsystencją przez co dłużej trzymają się na ustach. Lepią się i mam wrażenie że nawilżają. Świetny pomysł na kosmetyk w Shinybox.



FABERLIC BALSAM TLENOWY Z SERII AIR STREAM
To jest kosmetyk  bardzo ciekawy, ma żelową konsystencję I lekko chłodzi skórę podejrzewam że bedę go ze sobą miała na urlopie, ponieważ producent informuje że to świetny preparat łagodzący i iidealny po opalaniu.



KRYNICKIE SPA ROZŚWIETLAJĄCY KREM POD OCZY
Mimo tego że mam pod oczy swój ulubiony krem z Vichy, to kremów pod oko nigdy za dużo. Jestem ciekawa tego produktu, ponieważ nie znam kosmetyków tej marki. A gdy w opisie jeszcze widzę nagłówek „ rozświetlający” to oczy aż mi się świecą.



JOKO MAKE UP KOSMETYK DO MAKIJAŻU
Jako miłośniczka makijażu zawsze cenie sobie kosmetyki do makijażu, tutaj trafiłam na róż, a mogłam wylosować eyeliner. Na ten drugi produkt liczyłam niestety nie udało się. Nie jestem miłośniczką róży ze złotawymi opiłkami w dużej ilości dlatego róż oddam koleżance.



KATALOG MARZEŃ INDYWIDUALNY PREZENT - VOUCHER
Voucher o wartości 30 zł nie należy do szczytu marzeń jeśli chodzi o zawartość pudełka. Aczkolwiek może komuś się przydać. Jako dodatek otrzymałam też próbkę szampon z nieznanej mi firmy  Lab One 1, także z miłą chęcią sprawdze co to za cudo.



Podsumowując uważam że zawartość boxa jest całkiem fajna i pozytywnie mnie zaskoczyła. Oby więcej takich pudełek.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...