11 lipca 2017

SHINYBOX 5 URODZINY


Cześć,

Dzisiaj zapraszam Was na prezentacje zawartości urodzinowego boxa Shiny. Zapewne część  z Was wie, że Shinybox obchodził 5 urodziny. Przez ten czas przewinęło się przez moje ręce wiele pudełek.
Raz były świetne pod względem zawartości a raz kiepskie. Tak czy siak należy przyznać że Shinybox cały czas jest na rynku i działa. Firma się rozrasta a klientek mają sporo. 
Zatem zapraszam na fotorelacje prezentującą zawartość pudełka wraz z krótkim opisem. Będzie to pierwsze wrażenie i prezentacja a recenzja pojawi się pewnie na moim kanale na You Tube. 

 Shinybox 5th anniversary Celebration Time:

Poniżej możecie zobaczyc zawartość pudełka XXL, moją wersję – ponieważ produkty w zależności od pudełka mogą się różnić .



HELLO SLIM 2-STOPNIOWY PROGRAM TEATOX

Hello Slim to detoks w najprostszej, a jednocześnie bardzo skutecznej postaci. Starannie skomponowany zestaw składników przyspieszy metabolizm, oczyści organizm z toksyn.
Bardzo smaczne są to herbatki pije je z przyje,mnością, 


KUESHI KREMOWY BALSAM DO CIAŁA I RĄK
Nawilżający balsam do ciała, który jest szybko wchłaniany przez skórę i zapewnia trwały kremowy zapach. Pozostawia skórę miękką, gładką i cudownie pachnącą.
Tak się złożyło że balsamów do ciała mam w ilości kilkunastu ( tak wiem – straszne to i mało przemyślane) także w związku z powyższym kosmetyk poleci dalej w świat.


MINCERPHARMA PRODUKT PIELĘGNACYJNY
VITACINFUSION N° 626 koncentrat do rąk przeciw przebarwieniom
Specjalistyczny, skoncentrowany preparat przeznaczony do intensywnej kuracji rozjaśniającej przebarwienia na dłoniach i poprawiającej kondycję skóry

Naszczęście nie mam przebarwień na dłoniach – kremów do rąk również mam kilka ale z racji tego że bardzo lubię tą markę postanowiłam używać tego produktu. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne . 




EFEKTIMA PEELING+MASKA+KREM MYJĄCY DO TWARZY 3W1
Doskonały, skondensowany preparat do oczyszczania skóry twarzy łączy w sobie krem myjący, peeling oraz maskę. 

Niestety ten kosmetyk może zostać użyty tylko na szyje i dekolt. Drobinki ścierające są dość ostre i mogą podrażnić moje naczynkowe policzki.



NIVELAZIONE INTENSYWNIE REGENERUJĄCA KURACJA S.O.S DLA STÓP
Doskonale odżywia i nawilża, odczuwalnie redukuje szorstkość skóry i niweluje zrogowacenia. Przywraca stopom utraconą elastyczność, przyjemną gładkość i zadbany wygląd.

Maskę oczywiście wykorzystam aczkolwiek nie jestem zwolenniczką saszetek. 


SHEFOOT SÓL DO KĄPIELI STÓP
Kąpiel z dodatkiem soli skutecznie zmiękcza naskórek już po kilku minutach, pomagając usunąć stwardniałą skórę.

Jest lato i to idealny czas aby dla swoich stóp zrobić coś dobrego.  Sól do kąpieli stóp to idealny pomysł tym bardziej że marka Shefoot jest moją ulubioną marką do pielęgnacji stóp.


KNEIPP OLEJEK DO KĄPIELI TAJEMNICA PIĘKNA
Odczuwalnie gładka i aksamitnie miękka skóra dzięki olejkowi do kąpieli Tajemnica Piękna Kneipp®. Kompozycja wartościowych, naturalnych olejków działa intensywnie natłuszczająco i zmniejsza uczucie napiętej skóry.

Bardzo ciekawy kosmetyk o dobrym składzie. Mam wannę także kosmetyk jak najbardziej na plus.


SMART GIRLS GET MORE PRODUKT DO UST
Miękka i długotrwała kredka w najbardziej popularnych kolorach. Idealnie podkreśla usta i nadaje im pełny kształt. 

Bardzo się cieszę że otrzymałam konturówkę do ust ma bardzo ładny neutralno różowy kolor jestem na etapie testów jakościowych.



EVREE PRODUKT PIELĘGNACYJNY
EVRĒE Magic Rose upiększający krem pod oczy
Działa natychmiastowo, dając efekt naturalnego „glow” w okolicach oczu. Ma niezwykle przyjemną konsystencję – bogatą i odżywczą, ale nie tłustą. Wraz z magią róży damasceńskiej – garbniki, flawonoidy otrzymujesz moc: łagodzenia, nawilżenia, odmładzania, stymulowania i wzmacniania skóry wokół oczu.

Mam swój ulubiony krem pod oczy na dzień z marki Vichy, na noc stosuję zamiennie produkty Kiehls z innymi aczkolwiek słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tego produktu mam nadzieję że się sprawdzi.
Podsumowując: większość produktów przypadła mi do gustu, bo aż 6 produktów będę z chęcią stosować pozostałe są średnio trafione bądź moje predyspozycje są nico inne i akurat w tym momencie nie potrzebuję takiego kosmetyku. Tak czy inaczej pudełko jest raczej na plus niż minus.


SCHWARZKOPF PROFESSIONAL MICELARNA ODŻYWKA MYJĄCA Z LINII PROFESJONALNEJ
schwarzkopf Professional opracował innowacyjny - w 100% dostosowany do potrzeb klientów i specyfiki usług w salonach fryzjerskich
Ostatnio testuje bardzo dużo produktów do włosów i jestem zainteresowana tematem odżywek myjących także bardzo chętnie porównam tą z odżywką myjącą z firmy Matrix.


TRIND ODŻYWKA DO PAZNOKCI
Trind Nail Repair jest skutecznie działającym prepratem wzmacniającym paznokcie, który jednocześnie utrzymuje ich elastyczność. Dzięki niemu paznokcie nie będą się przesuszać ani wykazywać przebarwień.
Na chwile obecną noszę hybrydy i raczej do końca wakacji się to nie zmieni. W zapasie mam 3 odżywki do stosowania z marki Semilac. Ale pewnie dam szanse i użyje  przy zabiegu pedicure.
Pozdrawiam,

Jak wrażenia?



2 komentarze:

  1. Hi dear, i'm new follower on your nice blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...